Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: otatko tänä syksynä influenssarokotteen, jos et miksi?

Vierailija
20.10.2012 |

Itse olen vielä kahden vaiheilla. Sen verra tuo narkolepsiajuttu pelästyttyi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huuhaata, lääkefirmojen bisnes huumaa noi infulenssarokotteet. Miljardibisnes tyhjästä hysterioinnista!

Vierailija
22/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota. Olen riskiryhmäläinen ja ottanut rokotteen kiltisti jo yli kymmenen vuoden ajan aina sen jälkeen kun sairastin influenssan ja sain jälkitautina keuhkokuumeen ja muuta ikävää.

Tämä narkolepsiaepäilys oli mulle järkytys. Mulle on sikainfluenssakohun jälkeen pokkana vakuutettu, että kausi-influenssarokotteella ei ole MITÄÄN tekemistä tuon Pandemrixin kanssa. Nyt onkin ihan toinen ääni kellossa. Tunnen itseni petetyksi ja mietin, että mihin pieni ihminen voi enää luottaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena sairastettiin H3N2 ja oli hirveä tauti. Mulla puhkesi astma sen seurauksena.

Vierailija
24/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio tulevaisuudessakaan ottaa. Minäkin olen hoitaja, mutta en enää kauaa. Olen hyvä ja tunnollinen työssäni, mutta tämä uhkaava rokotuspakko oli viimeinen naula arkkuun. Hankin ammatin, jossa saan itse päättää kehostani.

Vierailija
25/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos he eivät otsa rokotetta omasta tahdostaan niin he voivat saada sen influenssan mistä vain. Vaikka kaupankassalta ja silloin se on heidän oma tahto.

Rokotettu vanhus voi silti sairastua influenssaan, vaikka se onkin epätodennäköisempää kuin ilman rokotetta. Joten tuo ei ole mikään peruste jättää hoitohenkilökuntaa rokottamatta.

Vierailija
26/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja oen minäkin, mutta jos joku rokote pakolliseksi tulee niin sen jälkeen en oe. :D Ja luulenpa että äkkiä tulee paha pula hoitajista siinä vaiheessa muutenkin...

Vierailija
27/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja oen minäkin, mutta jos joku rokote pakolliseksi tulee niin sen jälkeen en oe. :D Ja luulenpa että äkkiä tulee paha pula hoitajista siinä vaiheessa muutenkin...

http://yle.fi/uutiset/rokotuspakko_tulossa_uuteen_lakiin/6321799

Nimim. hakuoppaita selailemassa...

Vierailija
28/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja elän sen verran terveellisesti että minulla on luontainen vastustuskyky hyvä.

Rokotteet ovat vain ja ainoastaan lääkefirmoille hyödyksi, ne tuo rahaa.