Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työnantaja sanoisi, että kuukausipalkkasi loppuisi ja tilalle

Vierailija
20.10.2012 |

ja saisit jäädä taloon tulos tai ulos periaatteella. Ottaisitko työn vastaan vai irtisanomispaperin mieluummin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tarkat kriteerit ja lukumäärät tehtyjen töiden suhteen joita tulisi tavoitella. No kun joku ne saavuttaa, niin ei se palkassa kuitenkaan näy. Pomot keksii aina jonkun muun kriteerin miksi sitä palkkaa ei voi nyt nostaakaan. Olen oppinut sen, että teen vaan tarpeellisen entisen ylisuoriutumisen sijasta.

Vierailija
2/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella työpäikalla on ne 10-20% jotka tekee keskivertoa paremmin työt ja sitten ne 10-20%, jotka ei tee hommia kuin näennäisesti ja sit ne 60-80% taviksia. Tiedän itse kuuluvani vähintään taviksiin ja useina vuosina sinne kärkeenkin, joten eipä tuommoinen kategorisointi huolettaisi. Jos kuuluisin sinne alapään 10-20%:iin, niin se kai olis ihan sama, että jatkaisko muka töissä vai ottaisko irtisanomispaperin, joka tapauksessa se varmaan olis tiedossa että työt loppuu.

Joo, no mut itse en ole tuollaisella alalla, että noin voitaisiin tehdä, mutta eiköhän tuo jakauma ole suht sama kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella työpäikalla on ne 10-20% jotka tekee keskivertoa paremmin työt ja sitten ne 10-20%, jotka ei tee hommia kuin näennäisesti ja sit ne 60-80% taviksia. Tiedän itse kuuluvani vähintään taviksiin ja useina vuosina sinne kärkeenkin, joten eipä tuommoinen kategorisointi huolettaisi. Jos kuuluisin sinne alapään 10-20%:iin, niin se kai olis ihan sama, että jatkaisko muka töissä vai ottaisko irtisanomispaperin, joka tapauksessa se varmaan olis tiedossa että työt loppuu.

Joo, no mut itse en ole tuollaisella alalla, että noin voitaisiin tehdä, mutta eiköhän tuo jakauma ole suht sama kaikkialla.

vuodesta toiseen siinä 10-20%:ssa. Määräaikainen lähtee, vaikka olisi 100% suoriutuja.

Vierailija
4/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja sanoisi, että kuukausipalkkasi loppuisi ja tilalle ja saisit jäädä taloon tulos tai ulos periaatteella. Ottaisitko työn vastaan vai irtisanomispaperin mieluummin?

Olen ollut projektitöissä yli 15 vuotta ja periaatteessa jokaiseen projektiin pitää myydä itsensä uudelleen. Kiinteä palkka on ollut alle 50% kokonaispalkasta. Silti on mennyt hyvin. Jos ei työtä pelkää ja on oppimiskykyinen ja normaalin tehokas, ei pitäisi olla mitään huolta pärjäämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi