Paljonko säilytät kodissasi alkoholia?
Onko pakkasessa aina kirkasta? Löytyykö viiniä? Entä olutta, sidukkaa ja lonkkua?
Kommentit (28)
mies on Siljalla ja tuo sieltä henkilökuntahinnalla. Löytyy aina olutta, kirkasta, Jägermeisteria, Strohia. Mutta eipä noita ihmeemmin kulu. Viini-ihmisiä ei niin olla mutta jokunen pullo niitäkin aina on.
kaapissa toinen mokoma erilaisia viskejä, konjakkeja ja muutama likööri sekä jotain erikoisempia tuliaisia maailmalta. Olutta mies ostaa sen tölkin pari kun tarvitsee, harvoin juo. Siideriä (vain bretagnelaista alkosta) on pullo.
Meillä juomat säilyy monta vuotta, juodaan ehkä pari pulloa viiniä kuukaudessa ruuan kanssa ja mies pari lasia viskiä.
Baarikaapissa on kolmen litran pullo viskiä, 1,75 litranen vodkapullo ja pari avattua likööripulloa. Ja nämä on tosiaan pyörinyt jo useamman vuoden tuolla kaapissa. Ei juurikaan siis juoda noita väkevämpiä. Saunakalja tai pari ostetaan välillä. Ei siis keissiä kerralla.
mulle alkoholi on vähän niinkuin jotkut keksit ja muut "vierasvarat": ei vaan jaksa odottaa niitä vieraita saapuvaksi, joten kulutettuahan ne tulee. Alkoa kuluu huomattavasti vähemmän, kun täytyy tehdä erillinen reissu keskustaan viinanhakuun.
Kyllä meillä lähes aina on pakkasessa jotain vodkaa. Jos mä keräisin meidän taloudesta kaikki viinat ja alkaisin juomaan, pystyisin olemaan ainakin pari viikkoa putkeen kännissä.
Kyllä meillä lähes aina on pakkasessa jotain vodkaa. Jos mä keräisin meidän taloudesta kaikki viinat ja alkaisin juomaan, pystyisin olemaan ainakin pari viikkoa putkeen kännissä.
vodka on pakkasessa, että sitä on kivempi juoda jääkylmänä... Ja koskaan ei voi tietää, koska tulee tarvetta juoda vodkaa, joten siksi on hyvä että sitä on aina pakkasessa.
Ostetaan vain se määrä mitä on tarkoitus kuluttaa.