Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan yrittänyt iskeä sua sun miehen

Vierailija
19.10.2012 |

edessä? Jos niin miten ja miten miehesi reagoi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla mies keskustelun aikana kietoi kätensä ympärilleni hyvin omistavin elkein. Toinen mies oli niin humalassa että ei siitäkään tuntunut tajuavan että olen varattu.

Tokalla kerralla mies (ja minä myös) toisteli keskustelussa useasti vaimoni-sanaa (mieheni). Joten toinen tajusi minun olevan varattu.

Hassuja tilanteita. Ollaan naurettu niille myöhemmin. Miehestä on ollut ihan hauskaa että jos on jättänyt minut hetkeksi yksin niin heti joku on iskemässä. ;)

Vierailija
2/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä kerroilla, kun näin on käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sitä tajunnut, mutta mies kertoi. Mä en koskaan hoksaa mitään tuijottelua, flirttailuja tai iskuyrityksiä. Kouluiakoinakin aina kaverit kertoi, jos joku tuijotti mua.

Vierailija
4/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse kertoi, että työkaveri oli kysellyt onko hön varattu. Eikä ollut edes ensin tajunnut, että nainen yritti kysyä onko hänellä kumppani jo. Oli luullut että tarkoittaa jotain työjuttuja.

No minä sanoin, että koita nyt ilmoittaa asiallisesti ja ystävällisesti, että hänellä on jo avovaimo.

En ole mustasukkaista sorttia, eikä siihen myöskään ole ollut aihetta.

Vierailija
5/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä siirtyy lähemmäksi, tai osoittaa jollakin lailla meidän olevan pari. Ei se suutu, mutta jollakin tavoin on sit toooosimukava ja rakastettava mulle. Eli kilpailee hiukan :-). Sinänsä sihan hauskaa, ollaan oltu yhdessä jo yli 21 v.

Vierailija
6/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin omistavasti, mikä on erikoista hänelle. Muuten ei ole mustis mtta jos tullaan iskemään vaikka hän on paikalla niin ei pidä siitä.

Yleensä kyllä on ollut toisin päin eli miestä on tultu iskemään nenäni edestä. En reagoi yrityksiin vaan annan miehen itse hoitaa :)

Yhdessä 17 vee eikä usein enää kyllä käydäkään paikoissa, missä jompaa kumpaa tultais "yrittämään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä