Antaisitko 13 vuotiaan tytön tuoda 17 vuotiaan poikaystävänsä yökylään?
Kommentit (44)
tehdä mitä haluavat? Sitäkö se kasvatus on että nostetaan kädet pystyyn ja sanotaan ettei tarvi tehdä mitään kun ei ne kuitenkaan usko. Jumalauta 13v. tekee just niinkun mä sanon, se on lapsi ja noudattaa meidän vanhempien antamia sääntöjä. Kyllä niitä keinoja löytyy kasvattaa lapsia jos haluaa, monilla näyttää vaan se tahto olevan pahasti hukassa. Te varmaan ostatte pariskunnalle kaljatkin, kun juo ne sitä kuitenkin, niin ja tupakat. On sitten seksin jälkeen kiva vetää savut yhdessä. Kun ne tupakoi ja nai kuitenkin.
En mä enää ihmettele miksi nuoret voi huonosti, vanhemmat ei piittaa pätkääkään vaan lasten annetaan ihan rauhassa tehdä aikuisten asioita.
Jokainen tekee itse päätöksensä että milloin on valmis aloittamaan seksielämän. Seksi on oikeasti ihan ok asia, kunhan muistavat huolehtia ehkäisystä. Jos tyttö tuntee olevansa valmis, niin sinun on ihan turha tulla siihen kukkahattutäteilemään.
on vaan sisään-ulos tapahtuma,johon ei liity tunteita,pelkoja,joskus jopa ahdistusta? kaikki ekasta kerrasta alkaen ihanaa himon huumaa ilman pettymyksiä? siksi suojelen omaa tytärtäni. koska seksi ei mene kuten elokuvissa,liian moni poika puhuu ja puhuu että saa tytöltä vain sen minkä haluaa. sitten voikin kerskua koulussa mitä tuli tehtyä ja nolata tyttö. pyrin olemaan kunnon vanhempi enka antaisi noin nuoren vielä seksiä harrastaa
Ja niistäkin jotka aloittaa moni ei aloittaisi jos vanhemmat hiukan puuttuisivat asioihin. Olisivat aikuisia antaen lasten olla lapsia.