Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 13 vuotiaan tytön tuoda 17 vuotiaan poikaystävänsä yökylään?

Vierailija
19.10.2012 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelustakin yrittäisin puhua järkeä tytölle... ehkä vähän eri intressit tuon ikäisillä

Vierailija
22/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 17v pojat ovat ihan kakaroita. Seiskaluokkalainen tyttö alkaa kuitenkin olemaan jo nuori nainen. Meillä ainakin kovin kehittynyt ja menkat alkaneet jo yli vuosi sitten ja näyttää ihan 15-16-vuotiaalta.

Haluaisin nähdä pojan myös itse ja muodostaa hänestä käsityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä antaisi edes seurustella 17-vuotiaan kanssa, liian iso ikäero tuossa ikävaiheessa.

Vai onko tämäkin Porvoosta...?

Vierailija
24/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tottelevatko lapsenne kuin robotit?

Vierailija
25/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Ei ole paha ikäero !

Vierailija
26/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaaliseen kanssakäymiseen ilmenee vähäisessäkään määrin niin teen ilmoituksen poliisille. 13-vuotias on selkeästi alle suojaikärajan ja 17v. taas rikosoikeudellisesti vastuussa tekosistaan.

Vierailija
27/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua poikaan paremmin ja kotona pääsee valvomaan mitä nuoret tekevät. Ja jos seksiä harrastavat, niin mielummin turvallisesti kotona kuin jossain puistossa tai epämääräisessä paikassa. Toki haluaisin keskustella molempien kanssa ja toivoisin, että odottaisivat seksin kanssa.

Vierailija
28/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitä haluavat? Sitäkö se kasvatus on että nostetaan kädet pystyyn ja sanotaan ettei tarvi tehdä mitään kun ei ne kuitenkaan usko. Jumalauta 13v. tekee just niinkun mä sanon, se on lapsi ja noudattaa meidän vanhempien antamia sääntöjä. Kyllä niitä keinoja löytyy kasvattaa lapsia jos haluaa, monilla näyttää vaan se tahto olevan pahasti hukassa. Te varmaan ostatte pariskunnalle kaljatkin, kun juo ne sitä kuitenkin, niin ja tupakat. On sitten seksin jälkeen kiva vetää savut yhdessä. Kun ne tupakoi ja nai kuitenkin.

En mä enää ihmettele miksi nuoret voi huonosti, vanhemmat ei piittaa pätkääkään vaan lasten annetaan ihan rauhassa tehdä aikuisten asioita.

Vierailija
29/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa itse vielä 13v tiukkapaikkainen teini, nussisin niiiin kaikkia!!

Vierailija
30/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 17v pojat ovat ihan kakaroita. Seiskaluokkalainen tyttö alkaa kuitenkin olemaan jo nuori nainen. Meillä ainakin kovin kehittynyt ja menkat alkaneet jo yli vuosi sitten ja näyttää ihan 15-16-vuotiaalta.

Haluaisin nähdä pojan myös itse ja muodostaa hänestä käsityksen.

Joo, voihan sitä 13 v näyttää ihan naiselta, vaan ei se silti siitä naista tee. Se on silti täysin lapsi vailla elämänkokemusta ja kykyä huolehtia myös henkisen puolensa hyvinvoinnista.

Kaikki pystyy kyllä nussimaan vaikka 12-vuotiaina. Ja aina löytyy niitä, jotka on valmiita nussimaan lapsia. Fiksu vanhempi estää sen.

Vierailija
31/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään nimessä. Aivan liian nuori vielä tuohon, että tulee poikakaveri yökylään. 2-3 vuotta pitää tulla ikää lisää. Ja tuo poikakaveri on 13v liian vanha. 13 vuotias on vielä lapsenkengissä.

Vierailija
32/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kätevästi saa seurustelua hankaloitettua sillä, että 17v on amis ja 13 v peruskoulussa. Lapsen voi viedä koululle ja hakea pois ja vahtia haukkana poissaoloja. Lisäksi 13v:lle voi hankkia liudan harrastuksia, joihin vie ja joista lapsensa hakee pois.

Meille se 17v olisi tervetullut. Vierashuone on huonounisen äidin huoneen vieressä ja ovi auki aulaan. Poika ei huoneestaan pääsisi minnekään ilman, että herään.

Vierailija
33/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaaliseen kanssakäymiseen ilmenee vähäisessäkään määrin niin teen ilmoituksen poliisille. 13-vuotias on selkeästi alle suojaikärajan ja 17v. taas rikosoikeudellisesti vastuussa tekosistaan.

seksistä 14v tytön kanssa.

Fiksu 17v tajuaa, ettei noilla asioilla pidä peleillä. Ja jos oikeasti "rakastaa" niin odottaa sen muutaman vuoden.

Vierailija
34/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voihan sitä 13 v näyttää ihan naiselta, vaan ei se silti siitä naista tee. Se on silti täysin lapsi vailla elämänkokemusta ja kykyä huolehtia myös henkisen puolensa hyvinvoinnista.

Vaikka onkin ihan lapsi. Minusta on paljon fiksumpaa kutsua poika kotiin ja muodostaa hänestä ihan oma käsitykseni, kuin sanoa ehdoton ei ilman mitään käsitystä asiasta. Jokainen varmasti tuntee myös oman lapsensa. Voi olla että tapaamisen jälkeen toteaisin pojan todella vastenmieliseksi, mutta se olisikin jo toinen juttu.

Vierailija
35/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MusMinusta olisi hyvä että pääsisin tutustumaan lapseni poikaystävään. Tottakai toivoisin että seksiä eivät vielä harrasta mutta todellisuudessa kyllähän monet sen jo 13-vuotiaana aloittavat. Yökylien kieltäminen ei sitä estä. Voivathan tehdä sitä vaikka keskellä päivää missä vain haluavat. Tästä syystä pyrkisin keskusteluun lapseni kanssa ehkäisystä. Itse kyllä olisin kieltäytynyt seksistä kolmetoista vuotiaana enkä olisi arastellut sitä poikaystävälleni sanoa jos olisi seksiä ehdotellut.

Vierailija
36/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kussakin taloudessa riittää yksi seksiä harjoittava pari. Meillä se olemme minä ja mieheni. Kun lapset ovat mielestään riittävän vanhoja seksielämään, he ovat riittävän vanhoja ottamaan vastuun itsestään ja toimeentulostaan ja muuttamaan pois kotoa.

Tämä on myös toteutunut meillä. Poikaystäviä ei ole koskaan ollut yökylässä ennen kuin parilla on ollut yhteinen osoite toisaalla. Sen jälkeen vapaasti.

Vierailija
37/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa itse vielä 13v tiukkapaikkainen teini, nussisin niiiin kaikkia!!

Ehket enää ole niin tiukka, mutta enpä ole minäkään. Munani on löysä ja mahani kasa hyytelöä. Vikaa on siis meissä kummassakin, mutta eiköhän me pantuani saada?!? Jos oot mies, niin kakkoseenkin voin tuupata, kunhan voihkit kuin nainen.

Vierailija
38/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun ollessa paikalla ei sitten panna lihaa piiloon. Ja kondomeja antaisin tytölle, ellei lupaisi, että vain suuseksiä harrastavat.

Vierailija
39/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v. poika on valmis panemaan, mutta 13v. tyttö on henkisesti liian nuori.

Tuskin ne eri huoneessa haluavat nukkua.

Ottaisin pojan vain päiväkylään ja jos mulla olisi tyttö niin haluaisin päästä pojasta eroon.

Itselläni 2 poikaa ja en koskaan hyväksyisi, että he 17v- toisivat meille 13v. tytön.

Vierailija
40/44 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi koskaan 17-vuotiaana tyttönä voinut sotkeutua 13-vuotiaaseen poikaan. Johan olisin kokenut sen yököttäväksi ja että olisin ihan raiskari.

13-vuotias saa seurustella, mutta se tarkoittaa minusta sitä että ikäisiensä kanssa, tai 14-15vuotiaiden.

17-vuotias ei tulisi kuuloonkaan.

Ehkä tälle 17veelle tulisi tehdä jollakin tapaa selväksi miten noloa tuo on??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi