Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-vauva - seuraa Tikkurilasta

Vierailija
19.10.2012 |

Löytyisikö Tikkurilasta seuraa toisista äideistä? Olen 14 viikkoisen kanssa melko lailla jumiutunut ja yksinäinen, kun koko suku on muualla ja kaverit päivisin töissä :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sopia jokin päivä ja aika, että tavattaisiin vaikka tuolla Ukko-Pekassa? :)

Vierailija
2/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö Tikkurilasta seuraa toisista äideistä? Olen 14 viikkoisen kanssa melko lailla jumiutunut ja yksinäinen, kun koko suku on muualla ja kaverit päivisin töissä :(

Hei itse olen 3vk ikäisen pojan äiti. Lähellä tikkurilaa. Olisi mukava löytää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei itse olen 3vk ikäisen pojan äiti. Lähellä tikkurilaa. Olisi mukava löytää seuraa.

No pitäisikö sitä sitten koittaa tavata kahveilla tms? Onko sinulla jotain sähkäriä?

Vierailija
4/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 8kk :) Asutaan hiekkaharjussa kylläkin, mutta seura kelpaa!

Vierailija
5/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoin päiväkoti Ukko-Pekkaa, Asematie 3, 2 krs.

http://www.vantaa.fi/fi/opetus_ja_kasvatus/paivahoito/paivahoito_vantaa…

Vierailija
6/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö sitä sitten koittaa tavata kahveilla tms? Onko sinulla jotain sähkäriä?

rokkibeibi@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän