Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, mitkä fiilikset jos miehellä ei seiso?

Vierailija
19.10.2012 |

Jos tapaat uuden miehen, treffit/baarista, niin rehellisesti mitkä fiilikset on jos itse oot valuvan kostea ja miehellä ei ota eteen edes imuttamalla? tms?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäis suoraan, että jännittää tms. tai että on ollut erektion kanssa muutenkin ongelmaa. Ja lähtis hakeen apua.

Vierailija
22/41 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan kun kerran on lauennut (yleensä voidaan harrastaa seksiä useita kertoja peräkkäin) ja kyllä mä loukkaannuin ja aloin itkemäään koska ajattelin että mun mies ei enää innostu musta :D. tapahtui siis aika monta kertaa. Onneksi tuokin aika on jo ohi, taisin olla uudesta ehkäisystäkin vähän sekaisin...... voi mies parkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat uuden miehen, treffit/baarista, niin rehellisesti mitkä fiilikset on jos itse oot valuvan kostea ja miehellä ei ota eteen edes imuttamalla? tms?

En voi kun nauraa!!

Vierailija
24/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän rehellisesti (ja näin anonyymisti) että itselle on käynyt näin että eipäs ottanutkaan eteen uuden naisen kanssa, jännitti niin pirusti....

No mutta ymmärrystä ei sit herunut lainkaan vaan nainen lopetti yhteydenpidon, ja tyylikkäästi tekstarilla sit sanoi että hälle seksi on niin tärkeää eikä voi tapailla enää kun ei tiedä onnistuuko.

Ei ollut miehisen eloni hohdokkaimpia aikoja....

T: Mies

Vierailija
25/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ollut järin fiksu ja pitkäjänteinen emäntä :D

Älä ota pösilöistä itseesi.

T Mies2

myönnän rehellisesti (ja näin anonyymisti) että itselle on käynyt näin että eipäs ottanutkaan eteen uuden naisen kanssa, jännitti niin pirusti.... No mutta ymmärrystä ei sit herunut lainkaan vaan nainen lopetti yhteydenpidon, ja tyylikkäästi tekstarilla sit sanoi että hälle seksi on niin tärkeää eikä voi tapailla enää kun ei tiedä onnistuuko. Ei ollut miehisen eloni hohdokkaimpia aikoja.... T: Mies

Vierailija
26/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niinkuin pitkässä juoksussa, siinä hetkessähän se vitutti melkoisesti

T: Mies

eipä ollut järin fiksu ja pitkäjänteinen emäntä :D Älä ota pösilöistä itseesi. T Mies2

myönnän rehellisesti (ja näin anonyymisti) että itselle on käynyt näin että eipäs ottanutkaan eteen uuden naisen kanssa, jännitti niin pirusti.... No mutta ymmärrystä ei sit herunut lainkaan vaan nainen lopetti yhteydenpidon, ja tyylikkäästi tekstarilla sit sanoi että hälle seksi on niin tärkeää eikä voi tapailla enää kun ei tiedä onnistuuko. Ei ollut miehisen eloni hohdokkaimpia aikoja.... T: Mies

Vierailija
27/41 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väljähtynyt. Kuten todennäköisesti olenkin.

Vierailija
28/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niin on tapahtunut vain kerran. Poikanen oli aika paniikissa muutenkin, johtunee siitä. Yritti sitten sormilla työnnellä... Kovasti vonkasi tuon tapahtuman jälkeen, mutta en sitten viitsinyt enää toista kertaa edes yrittää. Olisi vaan varmaan tahtonut todistella, että kyllä hän pystyy naisen tyydyttämään.

Vierailija
29/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tapahtuman jälkeen mies väijyi mua koko loppumatkan. Soitteli jatkuvasti, ilmeistyi hotellille monta kertaa. Onneksi mulla oli siinä sitten toinen mies jolla oli isoin penis jonka olen nähnyt ;) Loppuloma sujui mukavissa merkeissä... Se oli silloin nuorena...

Vierailija
30/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse uudesta suhteesta, joitakin miehiä vaan jänniittää niin paljon. Tuossa tilanteessa naisen kannattaa olla aika neutraali eikä ruveta nauramaan tai ilkkumaan, mahdollinen alkava hyväkin suhde voi loppua siihen.

Vierailija
31/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ois ihan ymmärrettävää ja näin on käynytkin. Toisilla jännitys näkyy helpommin erektiossa. Jos taas vakikumppanilla on erektio-ongelmia ni tulee aika huolestunut olo puolison hyvinvoinnista.

Vierailija
32/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä melko ahdistavalta ja turhamaiselta akalta. :)

Tämän tapahtuman jälkeen mies väijyi mua koko loppumatkan. Soitteli jatkuvasti, ilmeistyi hotellille monta kertaa. Onneksi mulla oli siinä sitten toinen mies jolla oli isoin penis jonka olen nähnyt ;) Loppuloma sujui mukavissa merkeissä... Se oli silloin nuorena...

Vierailija
33/41 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varsinkin opiskelijana ja sinkkuna kun tuli bileistä raahattua kämpille melkein sammumispisteisessä kännissä olevia miehiä oli aika tavallista että tyypillä ei joko seisonut tai suorastaan sammui sänkyyn kesken touhujen. Ei sitä sitten muuta kuin totesi vaan että "aha, en sitten tänään saanut, ehkä aamulla".

Vierailija
34/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo etten ole viehättävä. Ekalla kerralla vielä jotenkin ok, jos menee jännittämisen piikkiin. Sen jälkeen alkaa asiasta stressaaminen ja kaikki seksissä pyörii sen ympärillä, seisooko äijällä vai ei.

Vierailija
35/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen huonoitsetuntoisena että syy on minussa. Suurin syy esim mun olemattomat rinnat. N27

Vierailija
36/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että olen ruma ja epäseksikäs ja muutenkin vastenmielinen. Läheisyys loppuisi minun puoleltani kokonaan siihen.

Vierailija
37/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaan paha mieli tulee. Tuntuu, että vika on minussa, en ole kiihottava, koska jos olisin, niin kyllä miehellä seisois. Miehethän aina kyllä muistaa sanoa, että naisesta se ei johdu, mutta mistä hitosta sitten?

Vierailija
38/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä sitten seisoo hyvin ja kokoa on tarpeeksi, onko miehen alaosattomuudella väliä vai voisiko nainen olla tyytyväinen siihen että miehellä on bokserit jalassa ja penis ulkona sepaluksesta?

Saavatko naiset visuaalista mielihyvää siitä että erektiossa olevan peniksen myös koko lantio, takapuoli ja kivekset ovat paljaina vai katsooko nainen vain sitä penistä ja/tai välittää vain siitä ihokosketuksesta, joka vaatii täyttä alaosattomuutta?

Vierailija
39/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, koska miehet ne seksiä aina haluaa, enkä minä. Näin siis mulla aikaisemmin, koska inhosin ja pelkäsin miesten seksihaluja. Olin aseksuaali. Mutta jos seksiä haluaa, eikä ihminen ole siinä se tärkein, niin aika suoraansanottuna raivostuttava tilanne.

Jos taas rakastaa, tuo pitäisi kestää vain hymyillen ja etsiä muita tapoja, kuin miehen suorittama yhdyntä, tyydyttää tarpeet.

Vierailija
40/41 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos miehellä sitten seisoo hyvin ja kokoa on tarpeeksi, onko miehen alaosattomuudella väliä vai voisiko nainen olla tyytyväinen siihen että miehellä on bokserit jalassa ja penis ulkona sepaluksesta?

Saavatko naiset visuaalista mielihyvää siitä että erektiossa olevan peniksen myös koko lantio, takapuoli ja kivekset ovat paljaina vai katsooko nainen vain sitä penistä ja/tai välittää vain siitä ihokosketuksesta, joka vaatii täyttä alaosattomuutta?

Unohda nyt se, että juttusi herättäisi naisessa minkäänlaista visuaalista mielihyvää. Sun tehtäväsi on nauttia itse, ei saada sitä sitä kautta, mitä nainen haluaa.