Voi kun toi supermarjo on laiha,
Joka jaksossa mun mielestä vaan laihempi ja laihempi. Käsivarretkin ihan olemattomat, vaatteet päällä kuin henkarissa roikkuis. Sit urheilee vaa jatkuvasti ,muistaakohan syödä olenkaan? Ei kyllä näytä treenatulta mitenkä ,enenmänki luuta ja nahkaa vaan.
Eikös sen mieskään huomauta sille tai ite tajua kun katsovat tuota tv.stä nyt....
Kommentit (33)
Vanha ja ruma akka. Ei se laihuus siinä auta mitään jos ulkonäkö on muuten pilalla.
Marjo oli kyllä todella kaunis niissä vanhoissa kuvissa, olisiko ollut kymmenisen vuotta sitten. Yhdessä kuvassa taisi vauvakin olla mukana. Jos televisio lihottaa, niin mahtaa hän olla livenä sitten tosi hoikka. Muutama kilo lisää ei tekisi hänelle pahaa.
Juuri takaapäin huonolla ryhtillä on jotenki tosi sairaan näkönen, kyllä sen luulis nyt itsekin näkevän kun katsoo jaksoja että on liian laiha.
Mies kuitenin eilisessä jaksossa puhui että on huolissaan jos menee liian lujaa marjolla niinnkyllä huomauttaa siitä, ehkä ei näe tuota laihuutta sitten. Solisluut näkyvät ja jalat ihan tikut.
Eikä ole läskien panettelua, mä painan ite 56 kg ja olen 173 cm pitkä ja olen hoikka mutta ihan terveen näkönen, mikää luu ei törrötä ja lihaksia ja läskiäkin löytyy jaloissa ja käsissä.
Ei tuola marjolla ole lihaksia kyllä, maratoonaritkin on laihoja mutta kroppa jotenkin treenattu.
Marjo näyttää ihan aliravitulta, ja huomaa noi sipsi ja suklaa korostetut kommentit.
Ebkä pahalla tarkoita, toivoisin et vaan et ottas ny itellee muutaman lisäkilon, en haukkua halua.
Jostain luin muuten että jos äiti syö odotusaikana liian vähän niin lapselle voi tulla iso pää, ja tuolla pojalla on kauheen iso pää verrattuna kroppaan!
Mä huomasin kans et niissä 12 vuotta takasisa kuvissa oli marjo todella terveen nökönen vaikka hoikka olikin. Kasvotkin eri erilaiset vaikka nuorempi tietty oli mutta nyt kasvojen iho ihan luiseva.
se mies antanut vaimolleen vapaapäivän ja laittanut nukkumaan, kun ei nukukaan kuin 40 min. Romahtaa tuollamenolla kun ei nuku eikä syö ja näytti olevan hyvin itkuherkkä. Marjon äiti vois puuttua tuohon kun näyttää tolkun ihmiseltä.
Eukkohan pomppii kuin sähköjänis kesken kortinpeluun lapsen kanssa, säntäilee, itkee, tekonauraa, säntäilee, itkee ja puhua pälpättää taukoamatta jopa jossakin rentouttavassa hoidossa.
Kaiken sen keskellä mies seisoo lasisirukasassa avuttomana suihkukopin karmit käsissään ja räpyttelee silmiään.
Ihan pimeätä touhua.
Marjo selvästi haluaa lapsistaan saman laisia kuin on itse, koska suunnilleen pakottaa ne lenkille aamulla kello kuusi. On olevinaan niiiiiiiiiiin urheilijaa, niiiiiiiiiiiin urheilijaa.
Minkä ikäisiä Marjo ja miehensä ovat? Marjo näyttää ainakin 10 vuotta vanhemmalta kuin miehensä.
Marjo tuntuu sellaiselta kympin suorittaja"tytöltä" joka vaatii itseltään ihan hirveästi.
Muita ihmisiä taas haluaa miellyttää niin kovasti ettei uskalla sanoa tarpeeksi tiukasti.
No tosiaan..... olisivat vaan pysyneet kaukana realitystä koko perhe. Ainakaan Marjon ravitsmustietämys ei ole ihan kohdallaan. Olen raskaana ja syön 800kcal jne. Paino ei saa nousta yhtään jne. Toisaalta hyvä mutta mielestäni kuvaa tämän naisen ääripäihin vievää mentaliteettia, tavoitekeskeisyyttä ja elämänhallitsemisen armottomuutta.
Marjolle voisi toivoa kaikkea hyvää ja varsinki ravintoa keholle. Marjossa +5kg ei tekis yhtään huonoa ja 10 kg vois tuoda kauniin naisen takaisin.
ja tyttäret ihan pari kiloa mahtuisi siihenkin suuntaan.
Pahinta on se, että jos ne lapset nyt kotikoulussa, eivät näe mitään muuta kun tuota hulluutta.
Suorittaminen ja anoreksia kulkevat käsi kädessä, usein ne puuhakkaimmat ovat myös syömishäiriöisiä.
Lapsille tuo ei tee hyvää, saavat aivan väärän mallin elämään.
Mä olen tosi huolissani lapsista, jotka kasvaa kaiken tuon keskellä. Vanhempi tyttö alkaa olla esimurkku, millaisen naise mallin saa kotoaan...
katsoin eilen että onpa laiha! Ihan liian laiha! Eräässä jaksossa hän itse sanoi, että reidet ovat liian kapoiset, pitäisi saada vähän massaa lisää. Ja treenasi siinä samalla.
Itse katson sarjaa siksi, koska tämä nainen tuntuu ihan utopistisen energiseltä ja vauhdikkaalta. Ja jotain positiivistakin kuitenkin näen heidän elämässään.
...luulisi että joukossa olisi jälleen kerran niitä, jotka heiluttaa läskit on kateita-korttia.
Marjon mieshän on ollut mallina myös ja aika turhamainen (päätellen esim. innosta maata solariumissa) ja veikkaan, että hän osaltaan ylläpitää Marjon laihuusihannetta yllä - haluaa, että vaimo on hoikkaakin hoikempi.