Lapsi löysi huoneestaan käytetyt naisten alushousut,mitä helvettiä???
Huoneessa on iso nojatuoli joka on täynnä pehmoleluja ja siellä oli sitten myös nämä kalsarit.
Niin,mitäköhän tulee ensimmäisenä mieleen...
Kommentit (42)
mikä olisi hieman outoa jos noin on tapahtunut.ap
joltakulta yövieraalta on jäänyt. Meillä kun lastenhuonetta käytetään vierashuoneena jos on yökyläläisiä.
miehes on duunannut lapsen sängyssä vierasta muijaa. Ja muija heitti reviirinsä merkiksi pöksyt sinne tuoliin :D
Tai siinä nojatuolissa.
se kun nukkuu siellä huoneessa jos on meillä..toisaalta aika noloa kysyä jos ne ei olekaan sitten sen.ap
se kun nukkuu siellä huoneessa jos on meillä..toisaalta aika noloa kysyä jos ne ei olekaan sitten sen.ap
sinä itse majoitat huoneessa naisvieraita ja epäilet aluksi miestäsi. Ei sillä, etteikö miehet ole kykeneviä ihan mihin tahansa, mutta toki, potki vain ukko pihalle, mutta älä missään tapauksessa kysy siskoltasi mitään. Se olisi tosi noloa.
Oscar.
Pikemminkin S tai korkeintaan M.
Siksi nyt vähän epäilen sitäkin vaihtoehtoa.ap
Minulla on ainakin niin monet alushousut, että en kaikkia edes muista. Miehen kanssa ollaan myös spontaaneja seksin suhteen, että sitä tulee harrastettua, milloin missäkin ja alusvaatteitakin saattaa eksyin, mitä omituisempiin paikkoihin.
ja valmistusmaittain niin paljon, että sille en kovin paljon painoa antaisi. Ja eräskin kaverini pitää esim. menkkojen aikaan tiukempia alkkareita alla ja toisia löysempiä siinä päällä. Samainen nainen on tosi xs- tai s-kokoa yleensä, osti sitten erään ulkolaisen paidan ja ulvoi naurusta: se oli xl!! :) Missä lie kaukoidässä tehty...
Pikemminkin S tai korkeintaan M.
Siksi nyt vähän epäilen sitäkin vaihtoehtoa.ap
Itse olen kokoa xs/s mutta käytän alushousuissa kokoa m.
suihkussa käytyään,joten näenhän mä nyt pyykkiä lajitellessani koon mitä se käyttää.Miksi se jättäisi ne johonkin likaisena lojumaan? ap
suihkussa käytyään,joten näenhän mä nyt pyykkiä lajitellessani koon mitä se käyttää.Miksi se jättäisi ne johonkin likaisena lojumaan? ap
jos käy teillä yökylässä? Heh.
Eli kun se ei ole siskon tekosia, niin kysyhän vaan mieheltäsi suoraan.
Huoneessa on iso nojatuoli joka on täynnä pehmoleluja ja siellä oli sitten myös nämä kalsarit.
Niin,mitäköhän tulee ensimmäisenä mieleen...
kysyä siltä mieheltäsi tietääkö jotain housuista. Kyllä varmasti naaman ilme paljastaa jo aika paljon, jos jotain on tehnyt.
En nyt viitsi puhelimitse alkaa kyselemään.ap
käytetyt pikkarit? Mitä sanoit sille?
*meinaa kuivua kokoon tää provo*
ja valmistusmaittain niin paljon, että sille en kovin paljon painoa antaisi. Ja eräskin kaverini pitää esim. menkkojen aikaan tiukempia alkkareita alla ja toisia löysempiä siinä päällä. Samainen nainen on tosi xs- tai s-kokoa yleensä, osti sitten erään ulkolaisen paidan ja ulvoi naurusta: se oli xl!! :) Missä lie kaukoidässä tehty...
Kun kerran noin tarkkaan tiedät hänen alusvaatteistaan?:) oot vissiin tarkkaanki tutkinu?
kysyä siltä mieheltäsi tietääkö jotain housuista. Kyllä varmasti naaman ilme paljastaa jo aika paljon, jos jotain on tehnyt.
Minun exäni valehteli kyllä niin luontevasti, että hän selvisi kerran vastaavasta tilanteesta.
miehes on duunannut lapsen sängyssä vierasta muijaa. Ja muija heitti reviirinsä merkiksi pöksyt sinne tuoliin :D