Naisten harrastamasta kiusaamisesta! OV.
Mieheni ei juuri käytä facebookia ja hänellä on piilotettu kaverilista. Hän laittoi jonkun päivityksen uudesta työstä tms ja järkytyin ketkä laittoivat oikein nuoleskelevia kommentteja/ tykkäyksiä hänelle: hänen hyvien ystäviensä puolisot, jotka eivät ole koskaan halunneet tutustua minuun! Esimerkiksi juuri tuolla mainitussa facebookissa, ovat pyytäneet miestäni vain kaveriksi, mutta eivät minua, vaikka tunnen osan monen vuoden ajalta! :( Surullinen olo!!!
En tiedä olenko liian itsevarma, liian menestyvä, mutta nämä tietyt naiset ovat alusta asti suhtautuneet minuun todella todella, todella nuivasti! Jättäneet häämme väliin, pyytävät vain miestäni facebook-kaveriksi. Olen aina pyrkinyt olemaan heitä kohtaan oma itseni, mukava, puhelias, ystävällinen, tehnyt ruoat ja pyytänyt heitä porukalla juhliin tai kyläilemään. Missä vika? Tunnetaan paljon porukkaa, ja nämä muutamat, tietyn tyyppiset naise kyräilevät, syrjivät, ovat ilkeitä. Kateuttako?
Kommentit (4)
miksi miehesi pitää yhteyttä moisiin ihmisiin, vikaa myös miehessä.
Oletko itse pyytänyt heitä fbkaveriksi?? Ehkä eivät uskalla pyytää sinua ensin.
jep, no tämähän on ainoastaan jäävuoren huippu, tämä facebook! Jos luitte tekstini, eli jättäneet häät väliin tms syrjimistä! Mies poisti kavereista ne heti kun juteltiin tämä. Hän on tiennyt, että tietyt näistä naisista syrjivät minua, mutta ei ole ajatellut asiaa sen kummemmin hyväksymällä heidät kavereiksi!
Surullista, mutta totta! Olen ihan varma, että uskaltamisesta ei todella ole kyse, jos ovat olleet meillä syömässäkin tms? Olen normaalilla tavalla yrittänyt tutustua? Kyse on mielestäni kateudesta, mikä ilmenee ignooraamisena! Ap
Miksi siellä pitäisi edes olla?