Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä pihvit on hyviä ja samalla laihtuu.

Vierailija
18.10.2012 |

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, nautin pihveistä ja kohta työt päättyy tältä päivältä ja paistan pihvit ja juustoa päälle ja aaaaaaaaaaaah.

Hienoa, että samalla laihtuu kun ei syö hiilihytraatteja.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran syöt koko ajan ihania herkkuja ja laihdut, niin miksi et pysynyt koko ajan karppaamisessa ja hoikkana?

Syön koko ajan ihania herkkuja ja laihdun karppaamalla :) viimeks laihdutin 10kg 10 viikossa tällä tavalla.

mielenvikainen.

Vierailija
22/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu kun ei voi syödä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu kun ei voi syödä mitään.

karppia, voi syödä muuta.

Vierailija
24/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä epäterveellisyys lähinnä punaisen lihan kohdalla ja epäekologisuus kaiken lihan kohdalla. Pyrin syömään lähi- ja luomuruokaa ja paljon kasviksia, punaista lihaa syöpäjärjestöjen suositusten mukaisesti 1 max 2 krt viikossa. Sekaravinnolla mennään kuitenkin ja hiilareita rakastan. Painon takia ei onneksi tarvitse ruokarajoituksia miettiä. 170 cm, 55 kg

Vierailija
25/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran syöt koko ajan ihania herkkuja ja laihdut, niin miksi et pysynyt koko ajan karppaamisessa ja hoikkana?

Syön koko ajan ihania herkkuja ja laihdun karppaamalla :) viimeks laihdutin 10kg 10 viikossa tällä tavalla.

Se, että lihoin 5kg pikkuhiljaa, kun otin taas hiilarit ruokavalioon ja toiset 5kg raskauden aikana, kun en rajoittanut syömistä ja mielihaluja. Nyt aloitin taas karppauksen. Karppausta juuri tarkoitin ihanilla herkuilla.

Vierailija
26/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppauksella laihtuu :)

Mulla on lähtenyt 10kg 3kk aikana ja mieheltä 6kk aikana 15kg. Minä nyt 160cm/52kg, mies 183cm/73cm

Ja lisäksi käydään kuntosalilla pari kertaa viikossa...

Ja tosiaan pihvit on hyviä..

mun (miehen) lempiruoat on:

*naudan sisä- tai ulkofilettä, paistettuja kasviksia

*possun ulkofilettä, koskenlaskija juustoa ja paistettua sipulia.

*kanafilettä, kananmunaa ja pekonia paistettuna

*paistia; esim. hirvi- tai jänispaistia sekä juureksia.

lapset syövät samaa kuin mekin mutta lisänä sitte nsitä perunaa, riisiä ja pastaa...

Karppileipää, pikkelsiä, rahkajogurttia, sokeritonta mehukeittoa, kananmunia, juustoa, kurkkua, salaattia, tomaattia, paprikaa,

maitoa, piimää, vettä, sokeritonta mehua jne...

samaa mieltä.

ap.

Vierailija
27/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lahdutuksessa saa pihvejä syodä :)

enkä karppaa. Ihan vaan pihvi + iso salaatti. Ja muuten, miksi pilata hyvä pihvi juustolla? ellei se tietysti ole jotain huonoa lihaa jonka maku pitää peittää.

Vierailija
28/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan jättää sen juuston pois päältä. Mutta ainakin minä kyllä kyllästyisin pihvien syömiseen tosi nopeasti.

Vierailija
29/29 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat energiaa silti paljon niin et laihdu.