Kyllä pihvit on hyviä ja samalla laihtuu.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, nautin pihveistä ja kohta työt päättyy tältä päivältä ja paistan pihvit ja juustoa päälle ja aaaaaaaaaaaah.
Hienoa, että samalla laihtuu kun ei syö hiilihytraatteja.
Kommentit (29)
kunhan jättää sen juuston pois päältä. Mutta ainakin minä kyllä kyllästyisin pihvien syömiseen tosi nopeasti.
syödä kaikenlaisia juustoja, miksi siis jättää sen pois?
ja nyt otin esimerkin vain pihvistä, mutta syödä saa siis juustoja, leikkeleitä, kanaa, hedelmiä, marjoja, mutta pitää jättää hiilarit pois.
=)
En mä laihtunut karppaamalla yhtään. Jos saat energiaa silti paljon niin et laihdu.
Ei laihduttanut vähähiilihydraattisuus yhtään. TÄytyi sen lisäksi alkaa punnita ruokia ja laskea kaloreita, rajoittaa annoskokoja. Niin sain painon vähän laskemaan mutta sitten totesin, mitä järkeä, mieluummin lasken kaloreita ja syön myös leipää ja pastaa ja riisiä joista pidän, jos kerran joka tapauksessa on pakko kaloreita laskea ja rajoittaa syömismäärää.
ei tietysti laihdu jos syö hiilareita.
karppaushan on sitä, että jättää hiilarit pois ja silloin KAIKKI LAIHTUU.
En mä laihtunut karppaamalla yhtään. Jos saat energiaa silti paljon niin et laihdu.
Ei laihduttanut vähähiilihydraattisuus yhtään. TÄytyi sen lisäksi alkaa punnita ruokia ja laskea kaloreita, rajoittaa annoskokoja. Niin sain painon vähän laskemaan mutta sitten totesin, mitä järkeä, mieluummin lasken kaloreita ja syön myös leipää ja pastaa ja riisiä joista pidän, jos kerran joka tapauksessa on pakko kaloreita laskea ja rajoittaa syömismäärää.
tyhmyydestä kärsii.
Mutta syödä saa siis juustoja, leikkeleitä, kanaa, hedelmiä, marjoja, mutta pitää jättää hiilarit pois.
perinteisten suositusten mukaisella dieetillä. Kyllä siis sitä täysrasvaista juustoakin saa syödä, kunhan tyytyy kohtuulliseen määrään. Minä vain syön juustoni mieluummin ruisleivän päällä kuin pihvin päällä.
nehän on etupäässä hiilareita...
ei tietysti laihdu jos syö hiilareita. karppaushan on sitä, että jättää hiilarit pois ja silloin KAIKKI LAIHTUU.
Karppauksella laihtuu :)
Mulla on lähtenyt 10kg 3kk aikana ja mieheltä 6kk aikana 15kg. Minä nyt 160cm/52kg, mies 183cm/73cm
Ja lisäksi käydään kuntosalilla pari kertaa viikossa...
Ja tosiaan pihvit on hyviä..
mun (miehen) lempiruoat on:
*naudan sisä- tai ulkofilettä, paistettuja kasviksia
*possun ulkofilettä, koskenlaskija juustoa ja paistettua sipulia.
*kanafilettä, kananmunaa ja pekonia paistettuna
*paistia; esim. hirvi- tai jänispaistia sekä juureksia.
lapset syövät samaa kuin mekin mutta lisänä sitte nsitä perunaa, riisiä ja pastaa...
Karppileipää, pikkelsiä, rahkajogurttia, sokeritonta mehukeittoa, kananmunia, juustoa, kurkkua, salaattia, tomaattia, paprikaa,
maitoa, piimää, vettä, sokeritonta mehua jne...
Minä osaan syödä sekaruokaa ja olla hoikka. Punaista lihaa en juurikaan saa syötyä
syö kasviksia, mutta muuten saa kyllä silloin tällöin syödä ja siitä ei ole mitään haittaa. Kohtuudella voi syödä ja kerran viikossa voi syödä jäätelötuutinkin ja silti laihtuu jos pitää skarppauslinjan muuten.
myrkyllisiä (näinkin olen kuullut väitettävän) niin miksi kuitenkin monien karppaajien lapset syövät perunaa, pastaa, riisiä, leipää yms.?
aloittaja pitää normaalipainoa yllä. aikaisemmin oli ylipainoa ja karppaamalla pudotin 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.
rakastan salaatteja, ja syön mieluusti aamu- tai välipalana hedelmiä.
No, onneksi ei tarvitse karpata, kun paino on koko aikuisiän ollut 52-55 kg välillä.
myrkyllisiä (näinkin olen kuullut väitettävän) niin miksi kuitenkin monien karppaajien lapset syövät perunaa, pastaa, riisiä, leipää yms.?
varmaan me kaikki olisimme kuolleita jos olisi kärpässienen myrkyllisiä, mutta olisiko niin, että tarkoitat epäterveellisiä?
vanhemmat eivät tarvitse pastaa ja riisiä ja ruispuuroa joka päivä, mutta kyllä lapset ja nuoret kuluttaa ja ei se niille ole vaarallista.
aloittaja pitää normaalipainoa yllä. aikaisemmin oli ylipainoa ja karppaamalla pudotin 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.
rajoitetulla ruokavaliolla, ihanaa kun saa syödä sekaruokaa ja paino pysyy hallinnassa.
ole kun ei ryyppää ja tupakoi ja ei turhaan laita rahojaan bubeihin.
Ei ihmisen tarvitse myöskään käydä oopperassa katsomassa kun joku ulvoo silmät pullollaan vaan voi säästää sen rahan ruokaan.
rajoitetulla ruokavaliolla, ihanaa kun saa syödä sekaruokaa ja paino pysyy hallinnassa.
liho, mutta vauvafoorumilla on paljon ylipainoisia ja läskejä.
liho, mutta vauvafoorumilla on paljon ylipainoisia ja läskejä.
ja lisäksi liikkua, eikä rajoittaa ruokavaliota tuollatavalla.
Syön koko ajan ihania herkkuja ja laihdun karppaamalla :) viimeks laihdutin 10kg 10 viikossa tällä tavalla.
jos kerran syöt koko ajan ihania herkkuja ja laihdut, niin miksi et pysynyt koko ajan karppaamisessa ja hoikkana?
Syön koko ajan ihania herkkuja ja laihdun karppaamalla :) viimeks laihdutin 10kg 10 viikossa tällä tavalla.
syödä kaikenlaisia juustoja, miksi siis jättää sen pois?
ja nyt otin esimerkin vain pihvistä, mutta syödä saa siis juustoja, leikkeleitä, kanaa, hedelmiä, marjoja, mutta pitää jättää hiilarit pois.