Kokemuksia Dermoshopista? www.dermoshop
http://www.dermoshop.com/fi/products/3054-teho-paivavoide
Tekis mieli kokeilla, mutten tunne tuota puljua ja arastelen ostaa netistä paikoista, joita en ole ennen käyttänyt tai joita tutut ei ole käyttäneet. Tunteeko joku täällä tuon kaupan ja mahd. vielä tuotteenkin?
Kiitos!
Kommentit (25)
kyseisestä tuotteesta ei ole kokemusta mutta puljusta ei olee pahaa sanottavaa. Todella nopea toimitus kotiin. Käytän paljon heidän meikkejään ja hiustenpesuaineita ja tyytyväinen olen ollut.
kiitos nopeista vastauksista, tilaan tuota ja tulen kenties vielä kertomaan toimiiko voide :)
t. ap
Ovat tosi hyviä tuotteita.😊 Olen itse tilannut monta monta kertaa. Ja olen myös tilannut monet kerrat läheisilleni ihmisille. Annan sinulle sellaisen vinkin että jos netistä tilaaminen arveluttaa niin jos sinun joku tuttu tai yms. asuu jossain palvelu talossa tai sen tapaisessa niin kysy siltä tutultasi että jos hän voisi jotenkin vähän vinkata sen paikan työntekijöille että tietää että vastaavan paikan työntekijät tilaa tuotteita semmosesta paikasta kun Dermosil. Onnea yritykseen!😊
PS. Tiedän vaan siitä ton ku asun itse suntolassa.
Itse olen monesti tilannut tuolta tuotteita ja tyytyväinen olen ollut sekä tuotteisiin, toimitukseen että hinta-laatusuhteeseen. Yksi suosikeista, en ole vielä kertaakaan pettynyt.
Meille sopivat tuotteet, monia saa myös täyttöpusseissa.
Nopea toimitus. Suosittelen.