Ekoille treffeille leffaan, oletan, että mies maksaa liput ym.
Kommentit (23)
Jos itse lähtisin uuden miestuttavuuden kanssa leffaan, en todellakaan olettaisi vain sukupuolen perusteella että se olisi miehen maksettava! Jos mies tarjoutuisi, niin suostuisin, koska eipä tuo kenenkään taloutta kaatane ja olisin tietysti iloinen, mutta en todellakaan odottaisi mitään sen suuntaista. Vähintään veisin miehen bisselle leffan jälkeen ja vaatisin saada tarjota ensimmäisen! =)
Ihan sinusta ja miehestä kiinni miten treffikulut jaatte.
Kertoo kyllä paljon miehestä sen suuremmitta eleittä tahtoo maksaa. Ei ole pihi, pihiys on epäseksikkäintä maailmassa.
Vastenmielisintä tietysti on jos mies maksamalla treffit kuvittelee naisen "maksavan" luonnossa takaisin.
Tee kuten tahdot, toivottavasti treffikaverisi on samanhenkinen.
Mä maksan ainakin ihan itse kaiken, en halua elää toisen siivellä!
mielestä mies tarjoaa naiselle aina. Kyllä meidän työpaikan miehet esimerkiksi tarjoavat naisille, jos mennään töiden jälkeen yksille. On kohteliasta :) ap
että maksaakin liput.
Jos itse kutsuisin miehen treffeille, varautuisin varmuuden vuoksi maksamaan myös miehen lipun.
Kutsuja maksaa, näin ajattelisin.
vanhanaikainen kylläkin. Mutta älä huoli, on meitä muitakin. Minäkin pettyisin jos mies ei maksaisi. Arvostan miehessä kohteliaisuutta, naisen kunnioitusta ja juurikin tuommoisia pieniä juttuja. Pihi ei tulisi mun kanssani toimeen eli tuskin treffailut jatkuisivat jos mies olisi niin pihi ettei leffalippuja maksaisi.
Ja tiedän kohta tulee joku meuhaamaan tasa-arvosta ja hyväksikäytöstä. En ole hyväksikäyttäjä, varmasti tarjoutuisin maksamaan seuraavalla kerralla ne leffaliput tai niinkuin joku sanoi veisin miehen vaikka oluelle leffan jälkeen...
Suhteen alussa noi vaan merkkaa paljon miten mies käyttäytyy.
on epäseksikkäintä maailmassa :) ap
on perinteisesti näin. Toki mies joka haluaa tehdä vaikutuksen naiseen maksaa,pyyti kumpi tahansa. Valitettavasti pidän sellasta miestä automaattisesti pihinä joka ei tarjoa treffeillä...
Palkkaa pitää saada yhtä paljon kuin miehet (niin kuin tietysti pitääkin), mutta miehen kuuluu silti maksaa.
Palkkaa pitää saada yhtä paljon kuin miehet (niin kuin tietysti pitääkin), mutta miehen kuuluu silti maksaa.
Palkkaa ei saada vieläkään tasa-arvoisesti ja miehet nyt ei niin paljoa treffaile, että tuo erotus menisi naisten hyväksi.
mielestä mies tarjoaa naiselle aina. Kyllä meidän työpaikan miehet esimerkiksi tarjoavat naisille, jos mennään töiden jälkeen yksille. On kohteliasta :) ap
vedä hernettä nenuun kun yhteenmuuton jälkeen mies ei suostu siivoamaan koska se on "akkojen hommaa". Kuten ei myöskään tee ruokaa, hoida lapsia jne.
Ja minkä kaiken "ym." mahdat olettaa hänen kustantavan?
Minusta treffien tarkoitus on tehdä jotakin yhdessä. Ei ole oleellista, kuka maksaa, mutta minusta lähtökohtaisesti kummankin pitäisi olla valmiit maksamaan omat kulunsa. Tai vaikkapa niin, että jos mies ostaaa leffaliput, minä tarjoaisin popparit. Tämä olisi ehkä mukavin vaihtoehto, koska silloin kumpikin osallistuisi, mutta ei kuitenkaan niuhotettaisi pennosista, että kaiken pitäisi mennä täysin tasan.
Mutta tosiaan, en voisi kuvitella meneväni treffeille sillä asenteella, että toinen maksaisi kaiken. En edes toisille tai kolmansille, mutta en varsinkaan ensimmäisille.
että mies tarjoaa sen leffareissun, ja pettyisin, jos ei näin tekisi. Mutta en tiedä, vaikuttaisiko se jatkoon mitenkään. Ei se minusta vielä tarkoita, että eläisin miehen siivillä...
olen ollut vanhanaikainen, tehnyt kaikki kotityöt. Ja tienannut rahaakin! Ja en tarkoita, etten voisi maksaa miehelle jotain, voisin toki. Mutta ekoilla treffeillä olisi minusta tylsää maksaa omia kuluja, pitäisin miestä pihinä! ap
(:: ei se elämä mene kuin elokuvissa. Tosin eihän se leffalipu montaa euroa ole eli tuskin mies konkurssiin joutuu jos maksaakin mut kannattaa sitä rahaa varata mukaan.
Ehkä nykypäivän mies ei edes tajua tarjoutua maksamaan tai voipi olla että ko mies arvostaa naista joka kykenee maksamaan omat hupinsa
Sopii ehkä edelleen maihin, joissa lähtökohtaisesti naiset ovat kotona ja miehet tienaavat rahat.
Minusta kumpikin maksaa omansa, mutta tosiaan niin voi tehdä että toinen hakee liput ja toinen popcornit, tai jos toinen maksaa liput niin toinen tarjoaa leffan jälkeen jäätelön/oluen tmv. pientä toiselle.
Sä haluat elää siivellä ihan reilusti... joku tuolla sanoikin että tossa tapauksessa varmaan siinä vaiheessa kun yhteistä kotia ja perhettä perustetaan, miehen ei tarvitse osallistua mihinkään hommiin mitenkään muuten kuin rahalla. Älä sitten valita. Joku tolkku ihan oikeesti täytyy olla naisten vaatimuksissakin.
Ja itse olen sellaisen itselleni napannut. Vaikka itse tienaan enemmän kuin mies, mutta noi on niitä arjen pieniä huomioimisia, joihin meidän hyvä suhde perustuu. Myös minä huomioin miestäni, päivittäin. Ts. meillä kumpikin ajattelee, että kuinka voi tehdä toisen elämän mukavammaksi pienillä teoilla ja näin osoittaa välittävänsä.
Mutta tietenkin, jos ainoa parisuhteen malli on se, että pitää "päästä niskan päälle vittuilemalla toiselle", niin tällainen meidän malli ei varmaan sovi.
voin sanoa, että näistä asioista on tullut usein myöhemmin riitaa. Aika nöyryyttävää alkaa maksaa takaisin miehelle, kun jutusta ei tulekkaan mitään. Älä vain suostu maksetulle ulkomaanmatkalle!
jos mies ei maksa ja peytyt, niin ehkä hän ei ole sellainen mies, joka sopii sinulle. Vaikka ei kai ihan noin pienestä pitäisi tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä...
Minä taas olen sellainen, että tahtoisin maksaa oman lippuni itse, mutta ymmärrän myös sen, että joku ajattelee toisin. Ei ole miehelle helpooa... :)