Ekoille treffeille leffaan, oletan, että mies maksaa liput ym.
Kommentit (23)
Ja itse olen sellaisen itselleni napannut. Vaikka itse tienaan enemmän kuin mies, mutta noi on niitä arjen pieniä huomioimisia, joihin meidän hyvä suhde perustuu. Myös minä huomioin miestäni, päivittäin. Ts. meillä kumpikin ajattelee, että kuinka voi tehdä toisen elämän mukavammaksi pienillä teoilla ja näin osoittaa välittävänsä.
Mutta tietenkin, jos ainoa parisuhteen malli on se, että pitää "päästä niskan päälle vittuilemalla toiselle", niin tällainen meidän malli ei varmaan sovi.
paitsi siinä, että lompakko olisi jotenkin merkittävä siinä, onko mies herrasmies vai ei. Rahalla ei liioin osoiteta välittämistä tai sen puutetta, ei ainakaan minun maailmassani.
Huomioimista on oven avaaminen, takin päälle auttaminen yms. Se, että mies maksaa kaiken, on sitä vanhan ajan "herrasmiesmäisyyttä," jolla se nainen myös oli miehen omaisuutta.
Ihan sinusta ja miehestä kiinni miten treffikulut jaatte.
Kertoo kyllä paljon miehestä sen suuremmitta eleittä tahtoo maksaa. Ei ole pihi, pihiys on epäseksikkäintä maailmassa.
Vastenmielisintä tietysti on jos mies maksamalla treffit kuvittelee naisen "maksavan" luonnossa takaisin.Tee kuten tahdot, toivottavasti treffikaverisi on samanhenkinen.
Varaudun kyllä maksamaan itse, mutta jos mies juurikin suuremmitta eleittä tahtoo maksaa, sallin sen mieluusti.
Kuitenkin palautan tämän palveluksen seuraavilla treffeillä. Minulla on se, etten halua jäädä millään tavalla kiitollisuudenvelkaan tai muutenkaan :)
Ja olen myös samaa mieltä yhden toisen kirjoittajan kanssa, että kutsujan tulee maksaa. Siis jos mies pyytää leffaan, ei tule kuuloonkaan, ettei hän ole edes varautunut maksamaan, vaan olettaa minun maksavan kaiken. Sama juttu toisin päin: jos minä pyydän miehen kanssani leffaan, varaudun maksamaan molemmat. Jos mies on sitten herramies, hän maksaa, ja jos on nykyaikainen, maksaa oman osuutensa. Kaikki käy, kunhan en jää velkaa "pitkässä juoksussa", vaan saan tarjota seuraavalla kerralla.
Menipä monimutkaiseksi :D
Totta kai saa "vaatia" omien kriteereiden mukaista käytöstä.
Kannattaa vain muistaa, että tuohon vanhanaikaiseen kulttuuriin kuuluu siipeilyn lisäksi kotitöiden jättäminen pääosin naisen harteille.
Mikäs siinä, jos tykkää olla lattiarätti ja kuin pässi talutusnuorassa.
Muista kuitenkin pesää sille antaa treffien lopuksi, ettei ihan turhaa mies joudu maksamaan.
Huora.