Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkisesti imettäjät, miksi haluatte

Vierailija
18.10.2012 |

imettää lastanne kaikkien nähden? Mikä oikeasti estää menemästä vähän syrjään?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu esim. paidan alla, mutta puhuvan ja kävelen imetys on jotenkin perverssiä. Eihän maitokaan ole ravitsevaa kuin ehkä max6kk. Miksi imettää niin vanhaa, hyh. ...ruokailu on luonnollista, mutta tissin esittely aina jotenkin brutaalia. Ei se tissi saa mitään pyhitystä äitiyden myötä. Jos nyt tissejä ei muutenkaan ole tapana levitellä, niin miksi imettäessä.

Vierailija
62/63 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole KERTAAKAAN nähnyt äidin imettävän julkisella paikalla niin, että rinta olisi näkynyt edes puoliksi, saati sitten niin että kumpikin rinta olisi näkynyt!

Missähän noita ilman imetysliivejä (jos kerran kumpikin rinta on paljaana) rehvakkaasti koko rintakehä näkyvillä imettäviä naisia oikein liikkuu, kun jotkut kirjoittajat väittävät heihin useitakin kertoja törmänneensä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en viimeisen 8 vuoden helsinkiläisyyteni aikana ole törmännyt tuohon urbaanilegendaan, että äiti alkaisi imettämään suurieleisesti ja rintojaan tarkoituksellisen esitellen keskellä ihmisvilinää.

Minä olen nähnyt: Helsingissä, Espoossa ja Tampereella nyt ainakin. Olen nähnyt useita kertoja, että äiti nostaa paitansa kaulaan ja molempia rintojaan esitellen imettää keskellä ihmispaljoutta, esim. kävellessään Särkänniemessä.

Ei, vaikka tapanani ei olekaan kulkea laput silmilläni ja vietän hyvin paljon aikaa ihmisten ilmoilla erilaisissa tilanteissa. En ota kantaa juuri sinun kokemuksiisi, mutta minusta on jotain perin outoa että näitä itsensäpaljastelijaimettäjiä pitäisi olla puheiden perusteella kaikkialla, enkä itse ole eläissäni nähnyt imetystä, minkä tulkitsisin ylipaljastavaksi (esimerkiksi molemmat rinnat paljaina).

Ja koska suhtaudun kriittisesti kaikkeen muuhunkin netistä luettuun, niin miellän myös tämän asian olevan, hmm, vahvasti liioiteltu ilmiö.