Moi! Kysykää multa jotain
Kommentit (27)
osaa mitään loruja :(
Mikä on yökyöpeli?
ap
meilläpäin se tarkoitti sellaista yökukkujaa, enkä muuten yleensä edes käytä tuota sanaa. Mistähän tuli edes mieleen, lapsuudesta. :)
3
Ahaa nyt tiedän siis mitä tarkottaa yökyöpeli :) Ja nyt voin vastata, että juu olen aika yökukkuja.
Mikä on todella ärsyttävää, koska aamulla ei sitten taas huvittaisikaan nousta :(
ap
vaikka en osaa sitä itsekään noudattaa :-(
Ei kannata roikkua yöllä netissä, jos ei nukuta. Sillon ei ainakaan nukuta, jos roikkuu av-palstalla tai muuten vaan netteilee.
Mulla ainakin toimii parhaiten se, jos teen jotain mikä oikeasti rentouttaa, kuuntelen rauhallista musiikkia tai sateen ropinaa, niin johan tulee uni simmuun.
Niin tuo on varmasti hyvä neuvo ja voisin joskus kokeillakin. Kiitos :) En kyllä tänä yönä, ei huvita sammuttaa konetta.
Enkä jaksa mennä sänkyynkään, koska vauva kuitenkin herää kohta syömään.
OOTSÄ HOMO?!
sinulla taisi jäädä capslokki pääle. sitä vaa jos et huomannu. ja sitte vielä kyssäri ja huutomerki samassa lauseesa voihan erkki etko osaa suomee
sekä koira ja kissa :) Entäs sinun kotonasi?
ap
monta lasta ja minkä ikäisiä lapset? Oletko töissä vai kotiäitinä. Onko teillä eläimiä? Katsotko bb:tä? Juodaanko teillä kevytmaitoa?
Minulla on yksi 8kk poika. Kotiäitinä olen ja kissa ja koira löytyy, niinkuin tuossa aiemmin jo mainitsin. Katson sillon tällön bb:tä. Mies juo kevytmaitoa ja minä juon mieluiten rasvatonta maitoa. :)
sekä koira ja kissa :) Entäs sinun kotonasi? ap
Aiotko palata kouluun/töihin vai jäädä lapsen kanssa kotiin?
En ole vielä päättänyt kuinka kauan aijon olla kotona poikani kanssa, mutta uskoisin että vielä vähintään vuoden. Sen jälkeen menen töihin.
ap
Minulla on yksi 8kk poika. Kotiäitinä olen ja kissa ja koira löytyy, niinkuin tuossa aiemmin jo mainitsin. Katson sillon tällön bb:tä. Mies juo kevytmaitoa ja minä juon mieluiten rasvatonta maitoa. :)
kiva tyyppi. Nyt mun täytyy mennä nukkumaan, hyvää yötä sulle, vauvalle ja sille toiselle yökukkuja äidille kans.
Elikkä ikäeroa heillä 1v 2kk. Minkälaisena äitinä koet itsesi?
kiva tyyppi. Nyt mun täytyy mennä nukkumaan, hyvää yötä sulle, vauvalle ja sille toiselle yökukkuja äidille kans.
Ja hyvää yötä myös sinulle!
Hei voisiko joku kertoa minulle miten pystyy vastaamaan juuri johonkin tiettyyn viestiin, siis niin että tässä olisi sillä tummemmalla alueella se viesti lainattuna johon olen vastaamassa? :D Toivottavasti joku nyt ymmärsi mitä ajan takaa..
ap