Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, sain veronpalautusta 2700 e.

Vierailija
18.10.2012 |

Voisin siis jopa vähän tuhlailla. Mitähän tuhlailisin? Saa ehdottaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lämmitti mieltä, kun samaan aikaan pätkähti tuo, 470e opintotukea ja 400e palkkaa. vaikka tienaankin kuussa liki tonnin ja säästöjä on reilu kymppitonni, on tuo päätoimiselle 19-vuotiaalle opiskelijalle ihan kiva summa!

Vierailija
2/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 300e jotka uo vei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksan palautuksillani vaan kodin remppaan ja muuhun sellaiseen liittyvät jutut. Kiva kun saadaan palkata ammattilainen hommiin palautusrahoilla! Mies olis halunnut viedä perheen Miamiin mutta mä haluan kyllä saada tän remontin jo valmiiksi. Siispä ehdotus sulle; matkusta! Tai sit oo tylsä ja osta jotain pakollista. :/

Vierailija
4/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helvetin tyhmäähän tuo on, että otat noin isot palautukset.

vinkki, laske ensi vuonna tarkempaan niin saat rahat heti käyttöösi.

Vierailija
5/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helvetin tyhmäähän tuo on, että otat noin isot palautukset. vinkki, laske ensi vuonna tarkempaan niin saat rahat heti käyttöösi.

tää on aina vähän arpapeliä, saanko mä palautukset vai enkö, ja minkä verran kertyy työpäiviä missäkin yms. yms...

Ei oo onneks mitän pakollista osteltavaa, mutta mietin, jos ostaisin meille suursiivouksen. Se olis ihanaa. Matkustellaan ensikesänä kun siihen on aikaa, mut siihen on eri budjetit.

-ap-

Vierailija
6/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on tyhmä? Kun sitä rahaa on riittämiin ympäri vuoden eikä siitä oo juuri pulaa, niin miksi olis tyhmää ottaa joka vuosi "joulurahaa" veronpalautuksien muodossa? Siis se on mulle sama ku laittaisi joka kk vähän säästöön, niitä säästöjä vaan ei oikeesti saa tuhlattua kun vasta joulukuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi