Mitä teet, jos olet palaverissa miespuolisen henkilön kanssa ja
hän tulee istumaan niin lähelle, että hänen polvensa koskettaa reittäsi. Oletko niinkuin et huomaisikaan vai siirrytkö kauemmaksi?
Kommentit (25)
ja sanoin jotain tällaista että
"mikäs kuuma ja kova siellä on painautunut kiihkeästi jalkaani vasten... ai harmi, se olikin vain sun sääri".
Mies meni melko punaiseksi.
Meillä on miesvaltaisella työpaikalla rankat jutut, ja parhaiten noista selviää kun lohkaisee mehevän vitsin. Jos juoksee pomolle itkemään ja tekemään valitusta häirinnästä niin tekee itsestään pellen.
Vedän korville.
Minua ei yksikään mies ahdistele.
Neiti impi umpilampi
Ootteko te ihan tosissanne? Mä en kiinnittäis mitään huomiota tollaseen. En ymmärrä sitä kirjoittamatonta sääntöä Suomessa että kukaan ei saisi tulla metriä lähemmäs toista.
Jos joku löytää tuosta jotain seksuaalista ni huhhei vaan:)
Ootteko te ihan tosissanne? Mä en kiinnittäis mitään huomiota tollaseen. En ymmärrä sitä kirjoittamatonta sääntöä Suomessa että kukaan ei saisi tulla metriä lähemmäs toista. Jos joku löytää tuosta jotain seksuaalista ni huhhei vaan:)
Miesvaltaisella työpaikalla olen minäkin. Jo vuosia samojen heppujen kanssa töitä tehneenä en voi kuvitella, että alkaisin vedellä jotakuta korville, vaikka tuo olisi tahallistakin. Meidän työpaikalla kaikki tuntevat toisensa todella hyvin, usein perheenjäseniä myöten. Luultavasti meillä myös kosketellaan tavallista enemmän. Ei ole mitenkään epätavallista, että naiset ja miehet halaavat, jos toista on kohdannut joku ilo tai murhe. Ruokala on ahdas ja monesti siellä istutaan ihan toisessa kiinni. Eikä häiritse yhtään. Onpa minulla sellainenkin työkaveri, joka toisinaan ilmestyy työpisteelleni ja ihan pyytämättä alkaa hieroa hartijoitani. Ja se on ihanaa! Tämä mies tosin osaa sen homman ja tietää, että kärsin niska-hartiaseudun ongelmista. Ikinä ei ole tullut tunnetta, että joku minua jotenkin ahdistelisi. Ja toisaalta, jos joku haluaisi ahdistella, niin sekin todennäköisesti olisi jo tapahtunut, koska niin monta työmatkaa on tullut tehtyä ihan kaksi firman miesten kanssa, mutta ei...
Meillä on joitain tosi ahtaita neukkareita ja lounaspaikkoja. Työkaverini ovat kaikki miehiä, joten yleensä noissa paikoissa on aina jonkun vieraan miehen jalka omaa jalkaa vasten. En mä sitä osaa pahana pitää. Tai sitä, että kädet hipaisee, kun ojennetaan jotain. Tai että tyyppi nojaa mun ylävartaloon, kun katsoo jotain tarkkaan mun näytöltä. Ei tuolla varmaan mene päivääkään, ettei joku jotenkin koskettaisi.
Sen sijaan mua häiritsee työpaikan saunailloissa ja muissa pippaloissa se, kun humalaiset miehet tulee jutellessaan seisomaan niin liki, että ne koskettavat minua. Silloin siirryn.