Virtsankarkailu alle 25-vuotiaalla? Mahdollista?
Olen alle 25-vuotias ja eilen luulin housujeni olevan vain pyöräilystä hikiset, mutta haistoin pöntöllä istuessa jotenkin nenääni, että pissalta haisee ja haiston lähempää ja hyi, pikkarit tuoksahti pahasti pissalle.
Siis mitä helv`? Onko minun nyt hankittava Tena Ladyt? Onko minulla nyt sitten virtsankarkailuongelma?
Kommentit (6)
Aina ei kuulat auta,voi jossain muussa olla vika. Itse kohta 2 vuotta eri tutkimuksissa juossut.Ja ikää on kans alle 25-vuotta.
en oo edes synnyttänyt vielä. Ja lantionpohjanlihaksia treenailen ilman kuulia... Pitää hankkia varmana ne kuulat sitten. Tätä tuntuu tapahtuvan usein pyörän satulaan noustessa. ap
Eilen tuli juuri telkkarista Nolot vartalot ja siinä oli kai 19-vuotias tyttö, joka kärsi virtsankarkailusta. Sai ensin lääkkeet, mutta sivuvaikutusten takia lopetti syömästä niitä ja sitten hänelle pistettiin Botoxia rakkoon ja se kai auttoi jonkin verran.
Kannattaa hakeutua asiasta tietävän yleislääkärin tai gynekologin vastaanotolle. Treenaaminen on tehokkaampaa, kun siihen saa täsmäohjeet. Lääkkeetkin voi auttaa. Meitä on muitakin. Tsemppiä!
Itsellänikään ei yhtään lapsia vielä. Urologi sanoi,että minun kohdalla ei kuulat paljon auta->lihakset siis ovat ihan ok kunnossa.
Mene omalle lääkärille ja pyydä lähetettä urologille. Saat apua sieltä, ainakin ehkä jonain päivänä.Sitä minäkin odotan... Myös se alle 25-vuotias.
Hanki geisha-pallot