Kihloissa 4v
Tuttuni hehkuttaa facebooksisa olleensa kihloissa 4 vuotta (tupareissa solmitut teinikihlat). Viitsinkö kommentoida, että "koskas on häät?"
Kommentit (8)
Tuttuni hehkuttaa facebooksisa olleensa kihloissa 4 vuotta (tupareissa solmitut teinikihlat). Viitsinkö kommentoida, että "koskas on häät?"
Mieti ennemmin sitä.
ennen kuin mentiin naimisiin. Lapsi syntyi vasta 2 v häistä ja nyt pitäis olla jo eronnutkin aikaa sitten kun 13. hääpäiväki meni....
Mikä sua vaivaa ap??? Anna kaverisi elää omaa elämäänsä.
Mekin oltiin kihloissa yli 6 vuotta ennen naimisiin menoa.
Ei voi olla totta... Mikä mittapuu tuo nyt sitten on? Mikäs se on se virallinen raja jolloin pitää viimeistään mennä naimisiin? Me ollaan oltu kihloissa nyt reilu 11 vuotta eikä ole kosintaa kuulunut. Enpä ole asiasta vinkunutkaan, jos ukko kulta kosii niin suostun, jos ei niin sitten mennään näin eteenpäin. Minulle asialla ei sinänsä ole sen suurempaa merkitystä. Kaikkea kanssa... Onnittele vaikka, tai älä kommentoi ollenkaan. Ihan sama.
Me ollaan oltu kihloissa nyt reilu 11 vuotta eikä ole kosintaa kuulunut.
olette jo sopineet menevänne naimisiin eli kosinta on jo tehty. Päätätte vaan päivämäärän ja marssitte vihille.
Onhan monen vuoden kihlat oikeasti vähän hölmöt, ellei ole joku selkeä syy, miksi kihla-aikaa venytetään (esim. opinnot, kaukosuhde tms.).
Me ollaan oltu kihloissa nyt reilu 11 vuotta eikä ole kosintaa kuulunut.
olette jo sopineet menevänne naimisiin eli kosinta on jo tehty. Päätätte vaan päivämäärän ja marssitte vihille.Onhan monen vuoden kihlat oikeasti vähän hölmöt, ellei ole joku selkeä syy, miksi kihla-aikaa venytetään (esim. opinnot, kaukosuhde tms.).
Mitä sinua muiden pitkät kihlaukset korpeavat? Itse olen ollut sulhaseni kanssa kihloissa 10 vuotta. Naimisiinmenoa ovat lykänneet mm. minun vakava sairastumiseni ja sulhasen opinnot. Häiden ajankohta lykkääntyy edelleen, koska tällä hetkellä ei ole varaa mennä naimisiin.
vaikka olisivat loppuelämänsä, MUTTA ne pistää kyllä pahasti korvaan, kuten jollekin tässäkin ketjussa oli käynyt, että kihlasormus kädessä ihan pokalla väitetään, ettei ole kosittu. Miten niin ei ole kosittu, jos kerran on kihlauduttu?
ennen kuin saatiin aikaiseksi mennä naimisiin. Kaksi lastakiin saatiin kihloissa ollessa.
Nyt ollaan olut naimisissakin 5v.