Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Oletko onnellinen parisuhteessasi? Kauanko parisuhde on kestänyt?

Vierailija
17.10.2012 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole erityisen onnellinen. Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta olen niin kyllästynyt tähän. Seksi on surkeaa. Mieheni on lihonut eikä ole ollenkaan haluttava. Appivanhemmat ovat vuosien varrella muuttuneet erittäin hankaliksi ja se rassaa ajoittain. Haaveilen salasuhteesta, mutta tiedän sen rikkovan perheen, joten vielä hillitsen itseni asian suhteen.

Vierailija
22/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdessä vasta alle vuosi, tunnettu kauemmin kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri kriisi koettu ja se muutti suhteemme onnelliseksi. Sitä ennen oli monta vuotta kitkuttelua.

Vierailija
24/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ollut isoja vastoinkäymisiäkin, mutta ollaan selvitty niistä.

Vierailija
25/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 16 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
26/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 20v, 4 lasta

Vierailija
27/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kymmene vuotta, viimeiset viisi vuotta samassa työpaikassa eli yhdessä 24/7

Vierailija
28/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. vuosi menossa.

Vierailija
29/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen onnellinen.

On ollut muutamia suvanteitakin, mutta olen hyvin tyytyväinen ja onnellinen siitä, että olemme pysyneet yhdessä vaikeinakin hetkinä.

Vierailija
30/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en onneni kukkuloilla, kuten seurustelun alkuaikoina, mutta pidän itseäni onnellisena.

Yhdessä 12v.

Vierailija
31/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä tosi onnellinen. On meillä vaikeitakin hetkiä ollut, mutta koskaan en ole halunnut erota miehestäni ja aina olen pitänyt häntä elämäni rakkautena. Edelleen pidän!

Vierailija
32/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai ole, koska sitä täytyi miettiä.

Yhdessä 13v.

Vierailija
33/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 18v

Vierailija
34/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella onnellinen.

Yhdessä 16,5 vuotta. Välillä ollut vaikeampaakin, mutta ei mitään ihan järkyttäviä kriisejä.

Nyt tunnen itseni vielä onnellisemmaksi kuin aikoihin - läheiseltä ihmiseltä kuoli puoliso, se sai taas huomaamaan, miten onnellinen saa olla, kun oma, rakas kumppani on vieressä.

Vierailija
35/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 18 vuotta. Olen mies.

Minulla aivan sama tilanne kuin vastaaja nro 21:llä.

Vierailija
36/46 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onneton, vaikkei mitään ihan räikeitä syitä sille kumppanissa ole.

Vierailija
37/46 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja täällä voi olla ihan rehellinen ei tarvitse valehdella edes itselleen ;)

ollaankin. =) Mun ainakin tuli avattua tämä ihan vain siksi, kun olen niin HUIKEAN onnellinen mieheni kanssa ja teki mieli tulla toitottamaan sitä, kun kerran kysyttiin. =) Jos kaikki ois neutraalia tai ok, niin tuskin tämäkään ketju olisi sen kummemmin kiinnostanut. Tai vastaavasti, jos olisin onneton, niin ehkä sittenkin olisin saattanut haluta vastata.

Ihanaa että näinkin moni on onnellinen, vielä noin pitkän parisuhteen jälkeen. =)

Vierailija
38/46 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on suhteessaan onnellinen. Tälläkin palstalla kuulee niin usein valitusta, kuinka suorastaan INHOTAAN omaa miestä ja kuinka miehet aina ovat ihan hanurista. Sitten mietitään, miten mikäkin miehen vittuilu kostettaisiin. Sellainen masentaa, kun minun mielestäni koko parisuhteessa ei ole mitään järkeä, ellei nimenomaan rakasta ja kunnioita kumppaniaan, koe elämäänsä paremmaksi ja rikkaammaksi tämän kanssa. - Kriisiaikoineen kaikkineen.

Itsekin olen HIRMUISEN onnellinen miehestäni ja mieheni kanssa! Kyllä perusarkeenkin mahtuu paljon hellyyttä, rakkautta, erotiikkaa ja romantiikkaa. Ja se harmaa arki kauppakasseineen, pyykkeineen ja flunssineen hoidetaan sitten yhteen hiileen puhaltamalla niin, että kumpikin oikeasti välittää toisen jaksamisesta ja hyvinvoinnista ja haluaa siksi jakaa arjen vastuun mahdollsimman tasaisesti. Kaikessa ikävässäkin ollaan taistelupari yhdessä, siis samalla puolella, ei toista vastaan.

Me olemme olleet yhdessä reilu 9 vuotta.

Vierailija
39/46 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tulee täyteen 18 vuotta

Vierailija
40/46 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v yhdessä