seksuaalisen suuntautumisen muuttuminen heterosta>lesbo
mä en todellakaan tiedä mistä saisin apua, mutta mitä teen tässä tilanteessa. Olen ollut miehen kanssa suhteessa 14vuotta ja nyt huomasin olevani kiinnostunut naisista ja kiihoittuvani naisista. Miehen kanssa oleminen ei tunnu oikein miltään... ei ällötä, mutta ei varsinaisesti kauheasti kiihoitakaan tai en ainakaan orgasmia saa...
Miten kertoa tää miehelle vai elänkö kaappilesbona lopun elämää...
Kommentit (7)
oman paikakuntasi tai lähikaupungin seta saattaa tarjota puhelintukea, googlaa
Seksuaalisuus on jatkumo, jotkut on ääripäissä, homoja tai heteroita, muut liikkuu biseksuaalisuus- akselilla eri kohdissa eri elämänvaiheissa
p*llua ja pidin siitä :)
mutta jos biseksuaalina seksuaalisuus vaihtelee niin pitääkö mun vaan ootella että mä vaihdun taas hetero päähän jossain vaiheessa?
ap
p*llua ja pidin siitä :)
mutta jos biseksuaalina seksuaalisuus vaihtelee niin pitääkö mun vaan ootella että mä vaihdun taas hetero päähän jossain vaiheessa?
ap
Olet siis pettänyt miestäsi toisen naisen kanssa. Tottakai, jos ihastuu toiseen tai löytää jotain uutta kivaa, voi se vanha ja tuttu puoliso käydä tylsäksi eikä seksikään enää kiinnosta hänen kanssaan. Et voi tietää, etteikö joku toinen mies tekisi sinua kiihottuneeksi myös. Joitakin kun nimenomaan kiihottaa myös se pettäminen ja "kielletty".
Sinun kannattaa ensin päättää haluatko ylipäätään jatkaa miehesi kanssa yhteiseloa ja sitten elää päätöksesi kanssa. Jos jäät yhteen, eikä miehesi innostu vapaasta liitosta, kumpikaan teistä ei tule nauttimaan siitä. Jos taas päätät erota, olet vapaa etsimään seksuaalisuuttasi. Muista siis kuitenkin kunnioittaa puolisoasi. Miltä sinusta tuntuisi, jos hän käcisi salaa imemässä k*llia ja pitäisi siitä eikä oikein tiedä jäisikö yhteen tylsän naisensa kanssa...?
rakastuminen. Eikö pidä myös rakastua siihen tietyn sukupuolen edustajaan ennen kuin voi sanoa, että on hetero tai homo. Seksuaalisia halujahan voi olla mihin suuntaan vaan eikä vain se merkkaa sitä sukupuolista suuntautumista.
voit lueskella vaikka seuraavan sivuston juttuja:
http://lepakkolaakso.net/keskustelu.php?act=rgrp&grpid=24
siellä erityisesti myöhäinen herääminen, kaksiosainen pitkä, pitkä keskustelu aiheesta
14 vuoden jälkeen, ja juurihan julkaistiin tutkimus, että suurin osa naisista kiihottuu muiden naisten katselemisesta, eli ovat vähän bi-seksuaaleja siinä mielessä. Ei se susta lesboa tee, eikä edes bisseä. Olet sitä vasta kun nuolet pillua ja tykkäät siitä, kuuluu vanha lepakoiden sanonta. Sotket nyt jyvät ja akanat keskenään, rauhoitu. Miehes on vaan huono sängyssä jos et saa, tai sekin on kyllästynyt suhun. Mutta ei se siitä homoa tee.