Meillä on joka päivä 7-10 lasta välipalalla.
Olen perhepäivähoitaja ja hoitolapsia on neljä. Omia lapsia on kolme ja melkein joka päivä on kavereita kylässä. Hiljaisina päivinä vain yhdellä, joskus kaikilla.
En valita yhtään, tykkään tästä, että talo on täynnä lapsia. Mietin vain, että mitähän kaikkien noiden lasten kavereiden vanhemmat ajattelee tästä perheestä, kun aina on eteinen täynnä kenkiä ja lapsia on jaloissa ja syleissä ja leikkimässä jne. Ei kaikki tiedä, että olen perhepäivähoitaja.
Välillä kyllä huomaan, että lasten kaveritkin laskeskelevat välipalapöydässä lasten määrää, mutta tällaista tämä meidän perhe-elämä on.
Kommentit (3)
Tosin ymmärrän kyllä, mulla on itsellä monta lasta ja mitä enemmän kavereita, sen helpompaa mulla on, kun lapset eivät kinaa keskenään vaan tekevät mukavia juttuja kavereittensa kanssa.
olla, kun on talo täynnä lapsia. Silloin yleensä ollaan hyvällä tuulella, kun kaveri on kylässä, äidille ei kiukutella mistään (kun se on tosi noloa..), hoitolapset tykkäävät isoista leikittäjistä ja elämä on juuri sellaista epätodellisen suurperheen epätodellista auvoa.
Nuorempana toivoin suurperhettä, mutta käy tämä näinkin. Ei tullut kolmen jälkeen omia enää.
ap
Mietin vain, että mitähän kaikkien noiden lasten kavereiden vanhemmat ajattelee tästä perheestä, kun aina on eteinen täynnä kenkiä ja lapsia on jaloissa ja syleissä ja leikkimässä jne. Ei kaikki tiedä, että olen perhepäivähoitaja.
tiedä, että olet perhepäivähoitaja.
Tosin ymmärrän kyllä, mulla on itsellä monta lasta ja mitä enemmän kavereita, sen helpompaa mulla on, kun lapset eivät kinaa keskenään vaan tekevät mukavia juttuja kavereittensa kanssa.