Muistaako kukaan "Tuttia" ;)
Pieni tauko palstailussa, kun luulin etten saa raskautta enää yrittää mahdollisen ison tulevan leikkauksen takia (joka onneksi peruuntui)...
No nyt on uskomaton fiilis ja pelokaskin, eli heti omaa napaa:
Kp 18/n.28 tehtiin hcg verestä vatsakipujen vuoksi, tulos alle 2 eli nega.
kp 20 testasin Pregentillä kun oli "outo olo", tuloksena haamu
kp 21 Pregentillä hieman selvempi haamu, ohut viiva Aconin herkkään
kp 22 Clearbluen digitaalinen miinus
ja sitten tadaa:
kp 23 plussa Apteekin omaan ja Care Diagnostikaan (herkkyys 12), tosin jäljellä oli kaapissa Kotitestin liuskatestejä ja viiva oli huomattavasti vaaleampi kuin Apteekin omassa!!! Outoa, kun pitäs olla herkempi!
2poj@näiti huom! Taitaa tuo Pregent olla paljon mainostettua herkempi! Tsemppiä ja peukutuksia!
Meillä siis on takana 4,5 vuotta ilman ehkäisyä ja pari vuotta varsinaista vaavin yritystä. Ei voi uskoa todeksi, ihmetyttää mielettömästi miksi näytti jo noin aikasin plussaa...kun veritestikin vielä nega viime to ja sit la:na Pregentillä haamua?
Voiko tuo olla huono merkki, jos nopeesti nousee hcg?
Oireita ei vielä kauheesti ole, pientä hikoilua/vilutusta, alavatsalla tuntemuksia, rinnat normiarat tähän vaiheeseen kierrosta ja samoin lämmöt tavanomaisesti 37 tienoilla.
Paljon plussatuulia, kiskon mukaani teitä kaikkia...tosin en itse uskalla vielä o-puolelle mennä...
Tutti rv VAIVAISET 3+2 (ois vasta kp24/n.28) :O :O
-ihme juttu-
Kommentit (11)
Eli paljon onnea plussasta ja kovasti liimaa ja tarrasukkia pikkuiselle salamatkustajalle mukaan. siis aivan mahtavaa, että pitkämatkalainen viimein plussaa. Täällä luin ihan tippalinssissa sun uutisia.
Pyörittiin joskus samoissa näissä kuukausi klubeissa.
Tari ja neiti kohta 8kk
Muistan myös sut, ihanaa kun vastailit!
Vaikka mulla nyt on tooosi aikainen tilanne, niin helpottaa että tänään (kohta varmaan sadas tehti tehty, heh..nolo) tuli vahva plussa. Odottelen viikonlopun yli ja jos tätsyä ei näy, taidan varata alkurask.ultran että uskaltaisi rentoutua ja alkaa uskomaan :D
Lämmintä ja ihanaa kesää!
Tutti
Lämpöiset plussaonnittelut ja tarrasukkia pienokaiselle! :))))) Eiköhän se nopea hcg:n nousu ole vain hyvä merkki, en ole ainakaan koskaan kuullut, että olis huonoa merkannut.
Koralli & Aarre rv 16+0
Kiitos onnitteluista ja tsempistä Koralli,
sullakin jo rv 16, vautsi...meneepä aika nopeasti !
:)
Ihana uutinen! Onnea!!!!
Nyt vasta pääsen onnittelemaan, kun olin nimimerkkiongelmien takia pois keskusteluista.
Miten olet voinut?
ent. AnniHelen@ nyk. AnniHelena
Kiitos! Mukava kuulla sustakin AnniHelena!!!
Tässä sitä porskutetaan vielä alkumetreillä, aika pessimistinen olo kun ei ole oireita ja aikaisemmissa loppuunasti menneissä raskauksissa on ollut rajuakin pahoinvointia.
Mutta siis, ei auta kuin odotella. Kaks viikkoa alku-ultraan.
Entäs sinä, millä fiiliksellä?
Tutti rv 4+4
kovasti ihania ja voimakkaita jumpsutusääniä sulle alku-ultraan!
Omat fiilikset on ihmeen hyvät. Usko plussaan on säilynyt. Ehkä nämä valoisat kesäyöt piristää.
Loppukiertoa täällä jännäilen. Tätä tavallista siis ;)
Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset!
AnniHelena kp29 dpo14 yk18
edellisiin kuulumisiin... Mä plussasin tänään!! Kolme eri testiä oon tehnyt ja kai se on uskottava.
Ennen esikoista sain alkuraskauden km:n. Iloa plussasta riitti vaan pari viikkoa. Että sillain varovasti menen.
Mutta tänään iloitsen vaan plussasta, ehtiihän sitä murehtia! Ihana oli nähdä noiden viivojen piirtyvän testiin. Outoa ja ihanaa!
Täältä sain vinkkiä Pre-Seedistä ja se oli nyt ekan kerran kokeilussa.
Hämmentynyt AnniHelena kp30 dpo15 yk18
Ihanaa, paljon halauksia ja niitä tarrasukkia ja liimoja :D
Tulipas hyvä aloitus päivälle kun tän luin,
ONNEA AnniHelena!!!!
Tutti
Tässä sulattelen uutista ja toivon oireita. Pelottaa, kun ei arista, kolota, juili tms.
Menis nyt vaan aika nopsaan.
AH
TÄMÄN PITI MENNÄ helmikuun kuumeilijoihin!