MITÄ TEEN! Alle TUNTI tapaamiseen englantilaisen professorin kanssa!
Enkä ole puhunut englantia n. kahteen vuoteen kunnolla. Pelkään että sössin koko jutun ja tällä ois tosi tärkeä vaikutus mun tulevaisuudelle, että handlaan tän keskustelun tänään! Mitä teen? Auttaako yksin puhuminen?
Kommentit (5)
Luota itseesi ja asennoidu siihen, että mokia voi tulla mutta et jää niihin rypemään. Kuuntele vaikka englanninkielistä musiikkia tai ohjelmaa tai lue jotain enkuksi.
Kaikki mun tuntevat professorit on aikamoisia höyrypäitä. Ne on tottuneet puhumaan satojen ihmisten kanssa eripuolilta maailmaa. Niitä ei kiinnosta millaista kieltä joku puhuu, vaan osaavat kaivaa puheesta asian esiin.
SE, että olen menossa puhumaan englannin opiskeluni jatkamisesta! Joten ois pakko vähän todistaa sille, että osaan edelleen englantia,vaikka olen pitänyt siitä kaks vuotta paussia! Shit! :O Oon nyt tässä höpissy yksin englanniks ja ihan hyvältä se näin yksin ollessa kuullostaa mutta heti jos joudun spontaanisti puhumaan jonkun vieraan kanssa menen nykysin ihan lukkoon. ap
Ota lämmin suihku, pane silmät kiinni ja hengitä syvään. Rauhoitu. Siitä on tässä ajassa eniten apua.