Sanokaa, että tämä on vain pms-oire, itkin äsken suihkun lattialla mässäilyäni
Tämä on nyt neljäs päivä putkeen, kun mässäilen. Päivä päivältä vituttaa enemmän ja enemmän. Tämä mässäily siis. Mitä enemmän vituttaa sitä enemmän mässäilen ja sitä enemmän vituttaa jne. Puntari näytti tänään viisi kiloa enemmän kuin vajaa viikko sitten. Minulla on usein tähän aikaan kuukautiskierrosta kauhea mässäily-tarve, mutta ei sitä näin montaa päivää putkeen ole kestänyt. Voi vittu.
Kommentit (6)
Tuota olen hokenut itselleni joka päivä. Kerro, miten sen teen.
Ap
Kävin tänään venyttelytunnilla ja sekin meni päin seinää. Keskittyminen hukassa, suklaa vain mielessä.
Ap
Pyydä, että tarkistavat ihan ekaksi vaikka hemoglobiinin.
Onko sulla jotain sellaista mikä voisi vaikuttaa hormonitoimintaan? Kilpirauhasen tulehduskin voisi oireilla noin, mutta kyllä tuo minulle hormoneilta kuulostaa.
Tsemppiä! Älä luovuta.
Voi kun itsekin pystyisin. Kävin tänään venyttelytunnilla ja sekin meni päin seinää. Keskittyminen hukassa, suklaa vain mielessä.
Ap
Itselläkin ollut tosi vaikeeta motivoitua tähän jo pari kuukautta. Sitä ennen olin 9kk tosi kurinalaisella ruoka-valiolla ja laihdutin tosi hienosti.
Vaikeata löytää se motivaatio uudestaan, se vaan katosi jonnekkin.
Mutta mielummin olen nyt kyllä herkuitta kuin sitten että syön niitä ja kärsin pahaa oloa omasta vartalosta.
Tsemppiä!
-3
Ole itsellesi armollisempi, ystävä hyvä. Tämä syksyn pimeyskin voi osaltaan lisätä tuota herkutteluhimoa. Minusta sinun ei missään nimessä kannata nyt alkaa laskemaan kaloreita, saati liikkumaan hampaat irvessä.
Kehottaisin sinua alkaa pitämään säännöllisiä ateria-aikoja, syödä siis paljon terveellistä ruokaa ja siinä lisänä vielä herkkujakin jos mieli tekee. Kyllä se yltiöpäinen herkuttelu siitä menee ohitse. Lisänä voit tietysti liikkua hyvää mieltä hakien, mutta ei pakolla.
voihan se olla pms-oire, tai ehkä voit itsellesi sen mässäilyn selittää jotenkin muuten. TAI voisit yrittää lopettaa sen mässäilyn keksimättä (teko)syitä.
Tiedän kyllä ettei se ole niin helppoa.
Itsekkin tänää kävin vaa'alla, ja tulos oli sen 5kg enemmän kuin tuossa pari viikkoa sitten. Ihan omaa vikaa, olen syönyt kuin pieni syöttöporsas. Mitä sitä tekosyitä keksimään asialle, itse on tullut mokattua.
Tänään kävin pitkällä lenkillä ja olen laskenut kaloreita. Luovuttaa en halua.