Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin päivärytmin korjattua?

Vierailija
16.10.2012 |

Nukahdan joka yö joskus 1-2 aikaan aikaisintaan ja tarvitsen unta aina tuonne 10-11 asti ainakin.

Mikään ei tunnu auttavan tähän, mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräät vain aikaisemmin (monta kelloa soimaan) ja illalla olet niin väsynyt, että nukahdat myös aikaisin.

Vierailija
2/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nukahdan samaan aikaan yöllä ja olen seuraavana päivänä entistä väsyneempi.

Ei se ole noin yksinkertaista sentään mun kohdalla ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee joku 3 viikkoa että alkaa korjaantua.

Vierailija
4/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nukahdan samaan aikaan yöllä ja olen seuraavana päivänä entistä väsyneempi.

Ei se ole noin yksinkertaista sentään mun kohdalla ainakaan.

Minulla auttoivat vasta lääkkeet, joten en osaa neuvoa. :(

Vierailija
5/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 1 aikaan ja herätys on 04.40, kuten mulla (joka muuten olen pahoista unihäiriöistä kärsivä), niin takaan että kunhan sitä univelkaa on tarpeeksi, niin pääset nukkumaan klo 20.00 ja heräät pirteänä 04.30.. ;)

Vierailija
6/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laitat kellon soimaan siihen aikaan kun haluat tulevaisuudessa alkaa herätä. sitten päivän mittaan sopivasti fyysistä rasitusta, mutta ei enää hieman ennen toivottua nukkumaanmenoaikaa!

jos et saa heti rytmistä kiinni, älä luovuta. ei se rytmi heti käänny! muistat herätä väsymyksestä huolimatta niin pikku hiljaa alat väsyä illallakin aikaisemmin.

Vierailija
7/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkettä siihen, että rauhoittuisit menemään nukkumaan aikaisemmin ja rytmiä pitäis noudattaa. Sulje kaikki toosat ajoissa ettei jää päähän pyörimään.