Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla aina siistiä vaikka taloudessa lapsia, mitkä ovat siivousrutiininne?

Vierailija
16.10.2012 |

Olen toistaitoinen mamma ja haluaisin muutosta tähän asiaan. Kun aina on koti rempallaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa ennenkuin syödään niin astiat on pois silmiltä. Laitan suoraan pesukoneeseen. Tiskaan heti paistinpannun kun olen käyttänyt.

Imuroin tai pyyhin lattiat mopilla kolmisen kertaa viikossa. Päivittäin pesen vessat.

Lakaisen lattian päivittäin, siis keittiön ja eteisen.

Mieskin osaa pitää keittiön siistinä. Meillä ei koskaan jää esim maitopurkki pyödälle!

Sitten meillä käy siivooja noin kerran pari kuussa :D

Pyykkejä pesen ja kuivaan ja laitan kaappeihin päivittäin.

Vierailija
42/43 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseksi tärkein on eteisen imurointi ja järjestely. Silloin ei haittaa vaikka joku tulee yllättäen ovellle.

Lapset järjestää lelunsa illalla oikeille paikoille. Olohuoneseen en anna tuoda kuin kirjoja ei leluja.

Joka toinen viikko teen "suursiivouksen" koska vie mennessäs, tuo tullessas -ohje ei sovi minulle, se tekee hulluksi. Mieluummin siivoan enemmän kerralla.

Suursiivous käsittää esim vaatekaappien siivousta, petivaatteiden tuuletusta, perusteellisempaa kylppärien pesua, mattojen pesuja tms mitä milloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on oltava paljon ja niiden on oltava järkeviä. Eli varsinkin lasten leluille selkeät paikat. Ja kun aikansa hokee, niin kyllä ne alkavat itse siivoamaan jälkiään, meilläkin 10v ihan itse (kolmannen muistuksen ja DS:n takavarikointiuhkauksen jälkeen) siivoaa iltaisin legot laatikoihin. Ja joka ilta kämppä siistiksi, kamat paikoilleen, pyykit pyykkiin, tiskit koneeseen, roskat roskiin yms. Niin ei pääse edes kasaantumaan ne kamat. Kaksi kertaa kuussa sitten siivotaan eli pölyt, vessat yms systeemit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän