Lue keskustelun säännöt.
Nyt ei kannata omistaa mitään eikä olla velkaa mihinkään
27.06.2026 |
Hallitus ajaa tahallaan ihmisiä ulosottoon ja maksuvaikeuksiin.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa todellakin omistaa, koska niille hallitus lappaa koko ajan kaksin käsin lisää.
Mutta persujahan se ei koske, te olette ulosotossa ennestään ja asutte vuokralla.
Omistan oman kotini ja minulta vietiin mitättömän pieni tuki vastikkeen maksuun. Ei ole enää varaa käydä lääkärissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole velkaa ja rahaa on. Totta kai hallitus haluaa ihmisille velkaa.
Kannattaa todellakin omistaa, koska niille hallitus lappaa koko ajan kaksin käsin lisää.
Mutta persujahan se ei koske, te olette ulosotossa ennestään ja asutte vuokralla.