Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei kannata omistaa mitään eikä olla velkaa mihinkään

Vierailija
27.06.2026 |

Hallitus ajaa tahallaan ihmisiä ulosottoon ja maksuvaikeuksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin omistaa, koska niille hallitus lappaa koko ajan kaksin käsin lisää.

Mutta persujahan se ei koske, te olette ulosotossa ennestään ja asutte vuokralla.

Vierailija
2/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todellakin omistaa, koska niille hallitus lappaa koko ajan kaksin käsin lisää.

Mutta persujahan se ei koske, te olette ulosotossa ennestään ja asutte vuokralla.

Omistan oman kotini ja minulta vietiin mitättömän pieni tuki vastikkeen maksuun. Ei ole enää varaa käydä lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole velkaa ja rahaa on. Totta kai hallitus haluaa ihmisille velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi