Lue keskustelun säännöt.
Haussa kevyt iltapala?
16.10.2012 |
siinä tapauksessa ÄLÄ syö Hesen XL-kerraria, 1007 kcal, rasvaa 71,7 grammaa. Aika jööti hampurilaiseksi. Miks kalorit on niin hyvänmakuisia?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"no eihän hamppari ole mikään iltapala"
vaan lounas tai illallinen.