auttaako sossu uusien linssien hankinnassa?
Osaako joku kertoa, kun mun pitäs hommata uudet linssit laseihin ja hinta on 300e?
Ollaan jouduttu turvautumaan nyt toimeentulotukeen muutamana kuukautena taaksepäin ja tod näköisesti vielä monta kk eteenpäinkin..
Kävin eilen näöntarkastuksessa, kun tuntuu etten näe enää mitään ja päätä on alkanut särkeä. Näkö olikin huonontunut tuntuvasti ja optikkokin suositteli uusimaan linssit heti.. Mutta meillä ei mitenkään ole varaa maksaa linsseistä 300e yhtäkkiä"/
Tietääkö joku kuuluuko tämä normi perusosaan vai voinko saada lisäavustusta linsseihin?
Ja kyllä oon yrittäny soittaa sinne mut vastaavat puhelimeen vain 9-10 ja silloin tuuttaa varattua. Ilman aikaa heitä ei voi tavoittaa vaan aika on varattava puhelimitse 9-10 välisenä aikana. Ja silloin tuuttas edelleen varattua. Huoh.
ainakin olen saanut. viet optikon reseptin sossuun ja tekevät siellä maksusitoumuksen johonkin tiettyyn paikkaan.Mitään hienouksia (paljon ohennuksia tms) ei sossu maksa ja pokat saa valita jostain sovitusta mallistosta. ylimenevän joutuu maksamaan itse, jos jotain ekstraa tahtaa. Muistaakseni kolmen vuoden välein uudet maksaisivat.