Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva ja rento bile/tanssipaikka nelikymppisille naisille Hgin keskustassa?

Vierailija
16.10.2012 |

Naisporukalla menossa perjantaina liikenteeseen. Mitä suosittelet? Tykätään tanssia ja pitää hauskaa :)

Ei olla aikoihin oltu Stadissa, viimeeksi monta vuotta sitten ja silloin Kallessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kornilta mutta olin elokuussa ulkona naisporukalla (ties milloin viimeks) ja joku ehdotti sitä ja mikä yllätys! Meillä oli superhauska ilta, tanssittiin ja bailattiin.

t. nainen 39v

Vierailija
2/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kornilta mutta olin elokuussa ulkona naisporukalla (ties milloin viimeks) ja joku ehdotti sitä ja mikä yllätys! Meillä oli superhauska ilta, tanssittiin ja bailattiin.

t. nainen 39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin itsekin pitkän tauon jälkeen miten mukava ilta oli!

Vierailija
4/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, siellä ei pönötetä ja siellä on kaiken ikäisiä. Neljä-viisikymppisiäkin. Siellä saa tanssia ja sinne voi pukeutua hienosti tai farkkuihin ja t-paitaan.

Vierailija
5/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumaoutlet toki on yksi vaihtoehto, mutta sinne taidatte olla liian nuoria =)

Vierailija
6/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetor on junttivaihtoehto. Olen itse 40 ++ ja minusta se on ehdottoman juntteinta mitä on.

Olen nuorempana ollut ihan oikeastai siellä pohjosen junttimestoissa, eikä enää tänne päästyä kiinnosta sitä samaa menoa katsoa, pohjosen miehiä, kainuu lappi ja savo siellä on edustettuna, ja kaikki miehet ympäripäissään murrettaan vääntämässä ja helsingin kamaluutta "taivastelemassa".

Minäkin odottaisin nyt jotain muuta vaihtoehtoa, minne voi 40 v ylittänyt mennä, kiva ja rento paikka, mutta ei siis mitään ravintola teatteria eikä kuitenkaan zetoria, onko siinä välissä mitään hauskaa rentoa paikkaa, jossa on diskomusa (ei tekno) ????

Vierailija
7/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä kiittelee vastauksista. En ole koskaan ollut Zetorissa, hieman yllätyin hehkutuksesta...laitetaan harkintaan.

Olisiko muita ideoita?

Vierailija
8/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rento (joskus liiankin) meininki, elävä musiikki. Soveltuu parhaiten ikäryhmille 40 + mutta nuorempiakin näkee.