Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman ottaisin miehen lisäksi synnytyksen mukaan

Vierailija
16.10.2012 |

siskoni vai äitini? :D

En osaa päättää, molemmat yhtä läheisiä ja molemmat synnyttäneitä naisia.

Kumman sinä ottaisit jos haluaisit kaksi tukihenkilöä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sää haluaisit ottaa sinne mukaan äitisi tai siskosi? En vain ymmärrä :)

Vierailija
42/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi olla ketään muita kuin oma mies. Minä koin jopa kätilön läsnäolon häiritsevänä (ponnistusvaihetta lukuunottamatta), saatika sitten, jos olisi ollut puoli sukua paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin edes pari aikuista ketjussa jotka osaavat vastata kysymykseen :)

Kiitos että jotkut edes viitsivät käytäytyä. :)

Niin, jotkut onneksi jotkut sentään viitsivät. Tosin sinä et sitten itse viitsinyt :D

Vierailija
44/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sää haluaisit ottaa sinne mukaan äitisi tai siskosi? En vain ymmärrä :)

En jaksa raapustaa sivun mittaista tekstiä tähän jonka jälkeen joudun aloittamaan väittelyn kun eiii vaan vooooi ymmärtää toisia ihmisiä . :D

Ihan tosi, en jaksa, halusin vain pohtia asiaa ääneen asiallisten ihmisten kanssa, mutta mitä mä odotin tältä pissaliisapalstalta. Aivan liikoja. :D

Vierailija
45/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotkut onneksi jotkut sentään viitsivät. Tosin sinä et sitten itse viitsinyt :D

En niin, teidän jälkeen en tosiaan viitsinyt kirjoittaa sen aikuismaisemmin. :D Taso on mitä on. :/

Vierailija
46/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytykseen halusin vain mieheni, mutta toisen synnytykseen hän ei ehtinyt. Oli todella nopea synnytys, joten en ehtinyt kaivata siellä läheistä tukihenkilöä. Olisin kaivannut esikoisen aikaan eniten tukea imetyksessä, eikä osaston kätilöillä tuntunut olevan siihen tarpeeksi aikaa.

Oma äiti olisi varmasti yksi hyvä vaihtoehto, siskokin ihan ok, mutta äiti on kuitenkin aina äiti....

Ihme vastauksia olet saanut. Minusta doulakin voisi olla hyvä jos ei ole muita läheisiä saatavilla. Olisi ihana tietää että joku synnytyksen tai synnytyksiä kokenut nainen on siellä vain sinua varten, kätilöthän joutuvat joskus käymään muissakin huoneissa tai heidän työvuoronsa vaihtuu kesken kaiken.

Hienoa kun sulla on vaihtoehtoja, ei se kaksi tukihenkilöä ole kuitenkaan sama juttu kuin nuo ameriikan tuylin synnytykset, joissa paikalla on puoli sukua!

Vierailija
47/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko syödä Sonninkiveksiä ja omaa oksennusta, höystettynä Sian aivoilla. Et varmankaan. NONIIN SÄÄÄ OOT KATEELLINEN MULLE!!!! Ku minä haluan, voi että sää oot niin kateellinen minulle :))). Kato, nää on vaan valintoja, ei niistä voi olla toiselle kateellinen :D:D

Vierailija
48/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, teidän jälkeen en tosiaan viitsinyt kirjoittaa sen aikuismaisemmin. :D Taso on mitä on. :/

Tietysti edellä esiintynyt asiaton käytöksesi oli vain muiden vikaa. Muiden vikaa oli myös se, että aloit väittää joidenkin olevan sinulle vain kateellisia. Tottahan toki :D

Itse muuten kirjoitin yllä viestin, jota pidit asiallisena, mutta saathan sinä toki syyttää lällätystyylistäsi minuakin, jos se oloasi helpottaa.

Valaisepas muuten minuakin siitä, miksi kenenkään, joka ei halunnut/haluaisi synnytyssaliin puolisonsa lisäksi ketään muuta, pitäisi olla sinulle kateellinen?

Vierailija
49/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse otan miehen synnytykseen mukaan, koska on hienoa että hän näkee lapsensa ensi kertaa tässä maailmassa, ekat henkäykset...

Tukijaksi sen sijaan ottaisin ehkä mieluiten äitini, tai doulan, koska jeillä on kokemusta ja he ymmärtävät paremmin tuntemukseni.

Vierailija
50/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti edellä esiintynyt asiaton käytöksesi oli vain muiden vikaa. Muiden vikaa oli myös se, että aloit väittää joidenkin olevan sinulle vain kateellisia. Tottahan toki :D

Itse muuten kirjoitin yllä viestin, jota pidit asiallisena, mutta saathan sinä toki syyttää lällätystyylistäsi minuakin, jos se oloasi helpottaa.

Valaisepas muuten minuakin siitä, miksi kenenkään, joka ei halunnut/haluaisi synnytyssaliin puolisonsa lisäksi ketään muuta, pitäisi olla sinulle kateellinen?

Sitä kateellisuutta minäkin ihmettelin.

en ymmärrä miksi jotkut ovat noin kateellisia kun itsellä ihan samat mahikset JOS haluavat. Kateellisten kiusaamiselta kuitenkin vaikuttaa ilkkumiset. :)

Vierailija
51/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska monesta jo pelkkä ajatus yhdestäkään ylimääräisestä henkilöstä synnytystä seuraamassa oli hölmö? Eikä tuo tyyli, jolla ap alkoi sitten kiukutella ja haukkua muita, ainakaan parantanut keskustelun tasoa.

No sattuuhan tällaista - ja av:lla vielä aika useinkin ;)

Vierailija
52/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska monesta jo pelkkä ajatus yhdestäkään ylimääräisestä henkilöstä synnytystä seuraamassa oli hölmö? Eikä tuo tyyli, jolla ap alkoi sitten kiukutella ja haukkua muita, ainakaan parantanut keskustelun tasoa.

Miksi mikään jok ahelpottaa äidin oloa synnytyksessä, olisi hölmö?

Vierailija
53/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut että alennuin samalle lapselliselle tasolle haukkumaan.

Pahoittelen siis omasta puolestani että lähdin sille linjalle ärsyyntyneenä.

Vierailija
54/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä tosiaan saa asiallisia vastauksia? Miten lapsia te oikein olette? Jaksatte ärsyyntyä näin naurettavasta asiasta. :D Minuakin ärsyttää jos joku käyttää kauratyynyjä SAATANA KUN EI ITELLÄ OLLU! :(

VITTU!

Täältä ei asiallista vastausta saa ikinä.

Ja vastauksena kysymykseesi, ottaisin todennäköisesti äidin mukaan.

Vierailija
55/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kateellisuutta minäkin ihmettelin.

en ymmärrä miksi jotkut ovat noin kateellisia kun itsellä ihan samat mahikset JOS haluavat. Kateellisten kiusaamiselta kuitenkin vaikuttaa ilkkumiset. :)

No kyllä tuo "vaikuttaminen" on tällä kertaa ihan siellä omassa päässäsi! Katsos kun sellaisesta, mitä itse ei todellakaan halua, vain masokisti olisi kateellinen ;)

Vierailija
56/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle vastanneet kuitenkin olisivat ilmeisesti kokeneet ylimääräisen henkilön Omalla kohdallaan synnytystä häiritseväksi tai jopa oloaan vaikeuttavaksi.

Sinun tapasi ajatella tätä asiaa siis poikkeaa niin selvästi monien sinulle vastanneiden tavasta, että tuo törmäys aiheutti sen, ettei mitään asiallista keskustelua aiheesta oikein pystynyt syntymään. Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Vierailija
57/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle vastanneet kuitenkin olisivat ilmeisesti kokeneet ylimääräisen henkilön Omalla kohdallaan synnytystä häiritseväksi tai jopa oloaan vaikeuttavaksi.

Sinun tapasi ajatella tätä asiaa siis poikkeaa niin selvästi monien sinulle vastanneiden tavasta, että tuo törmäys aiheutti sen, ettei mitään asiallista keskustelua aiheesta oikein pystynyt syntymään. Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Selvennykseksi, minusta ei ole ollenkaan hyvä asia jos äiti ottaa ei-haluttuja tukihenkilöitä saliin mukaan. Se on tosi huonoasia jos joku sinne "änkeäisi" mukaan! Mutta halusin nyt keskustella jostain muusta...äh se lienee mahdotonta tällä palstalla.

Vierailija
58/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko syödä Sonninkiveksiä ja omaa oksennusta, höystettynä Sian aivoilla. Et varmankaan. NONIIN SÄÄÄ OOT KATEELLINEN MULLE!!!! Ku minä haluan, voi että sää oot niin kateellinen minulle :))). Kato, nää on vaan valintoja, ei niistä voi olla toiselle kateellinen :D:D

Vierailija
59/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko olis ottaa joku muu miehen lisäksi niin ottaisin oman isäni:)

Minusta kuitenkin synnytys ja uuden perheenjäsenen maailmaan saattaminen on niin henkilökohtainen juttu etten haluaisi jakaa sitä kuin ainoastaan mieheni kanssa.

Mitä muuten miehesi on mieltä asiasta, minä luulen että miehenkin mielestä lapsi on teidän kahden, ei suvun:)

Eihän anoppi ollut mukana tekovaiheessakaan:D vai oliko?

Vierailija
60/64 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa noin lapselliseen viestiin. Koitetaan jatkaa asialinjalla. :)