Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: TEKISITKÖ ABORTIN, JOS TIETÄISIT ODOTTAVASI DOWN-LASTA? VASTAA VAI EI TAI JUU

Vierailija
30.11.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi omaa lastani, lihaani ja vertani, tappaa. Minusta ja miehestäni hän on alkunsa saanut, miksi hänet murhaisin VAIN sen takia, että hänellä on down?

Vierailija
22/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis kuolisi heti kun syntyisi, et sittenkään tekisi aborttia vai ?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo yksi erityislapsi perheessä, olisi liian rankkaa saada toinen. Pakko miettiä omaa jaksamista, koska tukiverkkoa ei ole ja lapset on kyettävä hoitamaan.



Mutta en aio enää lisääntyäkään...

Vierailija
24/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin sisko on down ja koko perheen aurinko ja suurin ilo. Mahtavin asia siinä perheessä on tuo down-tyttö!



Mutta en tekisi, koska ABORTTI ON MURHA! Te tappaisitte ihmisen, elävän ihmisen. En koskaan voisi itse tehdä niin. Ajatelkaa vähän!

Vierailija
25/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei abortti ole murha. Se on sun omaa rajoittuneisuutta jos noin ajattelet. Abortille on Suomessa oma lakinsa.



Ikävää että tollai joku ees jaksaa ajatella ja tuomita toisia ja vielä murhasta!

Vierailija
26/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vaikka kiinnostais mitä mieltä ihmiset on.



Vastaus: ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisitteko myös kaikki Down-lapset?

Vierailija
28/30 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en testeissä käynytkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti on murha

Vierailija
30/30 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


juu