G: TEKISITKÖ ABORTIN, JOS TIETÄISIT ODOTTAVASI DOWN-LASTA? VASTAA VAI EI TAI JUU
Kommentit (30)
Hän siis kuolisi heti kun syntyisi, et sittenkään tekisi aborttia vai ?!!
Meillä on jo yksi erityislapsi perheessä, olisi liian rankkaa saada toinen. Pakko miettiä omaa jaksamista, koska tukiverkkoa ei ole ja lapset on kyettävä hoitamaan.
Mutta en aio enää lisääntyäkään...
Mun kaverin sisko on down ja koko perheen aurinko ja suurin ilo. Mahtavin asia siinä perheessä on tuo down-tyttö!
Mutta en tekisi, koska ABORTTI ON MURHA! Te tappaisitte ihmisen, elävän ihmisen. En koskaan voisi itse tehdä niin. Ajatelkaa vähän!
Ei abortti ole murha. Se on sun omaa rajoittuneisuutta jos noin ajattelet. Abortille on Suomessa oma lakinsa.
Ikävää että tollai joku ees jaksaa ajatella ja tuomita toisia ja vielä murhasta!
En minä ainakaan vaikka kiinnostais mitä mieltä ihmiset on.
Vastaus: ei
Tappaisitteko myös kaikki Down-lapset?
En voisi omaa lastani, lihaani ja vertani, tappaa. Minusta ja miehestäni hän on alkunsa saanut, miksi hänet murhaisin VAIN sen takia, että hänellä on down?