Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aamulla kirjoittelin että pelottaa...nyt on ultrassa käyty.

Vierailija
07.12.2005 |

Aamulla siis kirjoittelin tänne että olen raskaana rv 9+4 ja tulee vuotoa. Kiitos tielle jotka lohdutitte.



Kävin lääkärilläni ja hänellä oli ultrauslaite, kaikki hyvin. Pikkuisella sydän sykki ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Vuoto taitaa tulla jostain muualta kuin kohdusta. Ja on kyllä loppunutkin jo.







Itsellä on nyt helpottunut ja onnellinen olo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva kuulla, etta kaikki on hyvin!!

Vierailija
2/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläin on ollut joka raskaudessa vuotoja ja ultrissa on ravattu epätoivoon saakka. Hyvin kaikki silti on päättynyt -- kolme tervettä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap joka on kyllä nyt todella helpottunut ja onnellinen

Vierailija
4/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen ja muista levätä.