Mikä ois parasta? ov lapsesta, eksästä, pettämisestä
Ollaan harrastettu seksiä eksän kanssa aina sillon tällön. Ei siinä mitään, mutta eksä on varattu. Joskushan näistä aina jää kiinni.
Mikä ois reiluinta ottaen kaikki huomioon? Eikö sille eksän avokille pitäis kertoo, että se vois "aidommin" päättä haluaako jatkaa elämäänsä tuon miehen kanssa? Itse ainakin haluaisin tietää ja olisin varmaan murhanhimoinen, jos saisin itse jälkikäteen tietää moista.
Toisekseen lapsi tykkää tuosta avokista tosi paljon (lapsi on 2,5-vuotias). Tuossa iässä varmaan unohtaisi vielä aika nopeasti tuon keinoemon kuitenkin ja kun eksä ja hänen avokki kuitenkin jossain vaiheessa eroavat. En millään usko, että mies ois lopettanu pettämisen.
Ja viimeseks, mun tekis mieli tunnustaa. Ois sitten jotenki vapaampi olo ja vois jättää kaiken paskan paremmin taakseen.
Kommentit (5)
et kuitenkaan halua ex-kiertopalkintoa itsellesi enää.
Haluat salaa kostaa eksällesi ne pahat teot mitkä hän sulle teki, ja siksi haluat käräyttää hänet avokilleen. Ja et sinä mitään tunnustaa halua, haluat draamaa kehiin!
myönnän sen auliisti! Mutta toisaalta, itse haluaisin tietää, en nimittäin haluaisi itse jatkaa elämääni moisen petturin kanssa. Eli sillain puolustelen sitä kertomisen reiluutta.
Enkä mä enää pane sen eksäni kanssa. Riitti jo.
ap
lapsi kärsii jossain vaiheessa joka tapauksessa! Toi pettäminen tulee varmasti ilmi, jos ei mun kautta, niin jonkun yhteisen tutun kautta. Tai sit kyllästyvät muuten vaan toisiinsa.
Jotenkin ajattelen, että tässä vaiheessa lapsen ois helpompi päästä siitä yli kuin vanhempana.
ap
Voit tehdä emämunauksen. Onko mies pettämisestään huolimatta rakastunut nyksäänsä? Onko nyksällä asioita, joita mies jäisi kaipaamaan kuten raha? Onko riskinä, ettei suhde katkeakaan siihen episodiin vaan kriisin jälkeen jatkavat? Silloin sinun asemasi tulee romahtamaan ja vaarana on, että mies ei voi edes tavata lasta yhtä paljoa kuin nyt. Ehkä se nyksä laittaa suhteen jatkon ehdoksi, että te katoatte heidän elämästään. Onko mies sellainen, että antaisi tuollaisen asian periksi?
Pelaat isoilla panoksilla, joissa suurin häviäjä voikin olla lapsesi, jos oikein likaiseksi menee.
et kuitenkaan halua ex-kiertopalkintoa itsellesi enää.
Haluat salaa kostaa eksällesi ne pahat teot mitkä hän sulle teki, ja siksi haluat käräyttää hänet avokilleen. Ja et sinä mitään tunnustaa halua, haluat draamaa kehiin!