Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun exän uusi vaimo on persoonallisuushäiriöinen?

Vierailija
15.10.2012 |

Tai narsisti. Meidän nuorin lapsi on 7v. Vanhemmat lapset on jo yli 20 v. Sitten on 13 tyttö. Nuorin on joka toinen viikko isällänsä ja tämän uudella vaimolla. Nyt on tullut esille uuden vaimon huutamiskohtaukset, oudot säännöt, murjotukset, ei anna ruokaa, ym. Olen nämä jutut kuullut isommilta lasilta ja he eivät sinne tahdo enää mennä. Isä kuitenkin vaatii että tämän nuorimmaisen täytyy edelleen joka toinen viikko olla heillä. Nyt tapahtui sellaista että olen päättänyt että lapset ei sinne enää mene, mutta mitä jos isä riitauttaa asian?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä se teini on tehnyt tai tekemättä asian suhteen.

Äitipuoli: hei vaihdapa nuo housut kun toinen pakara näkyy tosta valtavasta reiästä

Teini: vitun lehmä sä et mua määräile

ÄP: nyt vaihtamaan ne housut, ja mulle et puhu noin

T: haista vittu

ÄP: et voi lähteä meidän mukaan lomalle tollasella käytöksellä

T: vitun huora, saatanan ällöttävä läskipersehuora

Muut lapset: nii just, sä et ole meidän äiti, meidän äitikin sanoo että sä oot läskipersehoro eikä sua tarvi totella

Tällaisen jälkeen jätetään kotiin teini, ei kaikkia lapsia. Siinä on just se ero pers. häiriöisen paskahalvauksessa ja normaalin ihmisen järkeilyssä. Ja teinikin otetaan sitten mukaan kun se tulee lopulta taksilla itkien lentokentälle viime tipassa.

Vierailija
22/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse äitipuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut autossa matkalla toisen vanhemman luo, on aika aikuisen palata aikuiseksi.

Vierailija
24/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole mennyt noin! Oletko itse äitipuoli?

Ei kun vain tartuin tuohon että ihan sama mitä teini on tehnyt, kun mun mielestä ei ole.

Omat lapset ovat vielä alakoululaisia, ja joskus kun ovat töppäilleet (huomattavan paljon lievemmin!!!) kavereiden tai open suuntaan, niin olen saanut lapselta itseltään kovin erilaisen version kuin kaverilta tai opelta.

Vierailija
25/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen kerta. Lapset ovat aikaisemmin pitäneet ihmisestä. Kun meni heidän isänsä kanssa naimisiin, käytös muuttui. Ensinnäkin se reikä oli niin pieni että hyvä jos näkyy. Poika oli sanonut että voi vaihtaa housut, silti mesoaminen oli jatkunut. Poika oli itse mennyt sanomaan pimeässä, puun alla murjottavalle äitipuolelle, että tule nyt autoon ja lähdetään reissuun. Oli vaan jatkanut huutamista(minkä minäkin kuulin puhelimen kautta). Normaalia käytöstä? Minäkin räjähdän joskus, mutta jotain rajaa! Olenko minä nyt huono äiti, kun uskallan haukkua äitipuolta? Minulla ei ollut siis mitään heidän avioliitoa vastaan.

Vierailija
26/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä äitipuoli on ed. syytön? Vain lapset on syyllisiä?

Vierailija
27/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekin on puhunut asioista ja aina on vaan sanottu että siinä on se vika, ei äitipuolessa ja isässä mitään vikaa ole!

Vierailija
28/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain, mitä teini on sanonut tai tehnyt tilanteessa. Mielestäni paljon lievemmissäkin konflikteissa kannattaa kriittisesti kysyä siltä omalta lapselta tarkasti myös, mitä hän teki ja sanoi tilanteessa.

Ja ap on ilmeisesti näin tehnytkin, kun kertoi, että tilanne ei todellakaan mennyt noin.

Ihan jo lasten välisissä kahnauksissa usein kun kyselee, käy ilmi, että se joka tulee itkien syyttämään toista, saattoikin olla pahempi syyllinen ja riitapukari. Huom. en edelleenkään väitä, että tässä olisi niin. Mutta kannattaa kysyä.

Vierailija
29/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette kunnolla; "Äitipuolella voi olla stressiä töistä tai paikkakunnan vaihdon vuoksi yms." En ole lasten kuullen haukkunut enkä käyttäytynyt huonosti. Mutta jatkossa en todellakaan näe enää vaivaa kys.bimbon takia!

Vierailija
30/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en ehkä olisi uskonut miten juttu on mennyt.

Vierailija
31/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miesystävän ex on persoonallisuushäiriöinen- tod näk narsisti!

Vierailija
32/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa edes neuvoa. Ole vahva, älä anna manipuloida. Jos näytät heikkoutesi, narsisti hyökkää.

Vierailija
33/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan ehdottomasti sitä nauhoittamista. Useimmissa kännyköissä on se ominaisuus, ja sitten olis puolueeton todiste.

Vierailija
34/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai narsisti. Meidän nuorin lapsi on 7v. Vanhemmat lapset on jo yli 20 v. Sitten on 13 tyttö. Nuorin on joka toinen viikko isällänsä ja tämän uudella vaimolla. Nyt on tullut esille uuden vaimon huutamiskohtaukset, oudot säännöt, murjotukset, ei anna ruokaa, ym. Olen nämä jutut kuullut isommilta lasilta ja he eivät sinne tahdo enää mennä. Isä kuitenkin vaatii että tämän nuorimmaisen täytyy edelleen joka toinen viikko olla heillä. Nyt tapahtui sellaista että olen päättänyt että lapset ei sinne enää mene, mutta mitä jos isä riitauttaa asian?

Vierailija
35/35 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niitä Eerikoita tulee... jätetään kaikki taakka totuudesta lasten harteille. Ei ihme ettei lapset puhu kun viranomaiset ja aikuiset epäleivät lapsia mustamaalaamisesta, tai mistä milloinkin, jos vaan suunsa uskaltavat avata. Itse koin mitä hurjimpia juttuja äitipuoleni taholta lapsuudessa. Isäni oli todistamassa asian laidan, mutta ulospäin annettiin sitten ymmärtää minun olevan hankala ja syypää. Vähemmästäkin tehdään itsemurhia ja syrjäyytään. Harmillisen yleisiä käytöskuvioita äitipuolellisissa uusperheissä tuommoiset. Kuitenkin syy halutaan viranomais- ja asiantuntijavoimin vierittää lasten niskoille. Julkinen salainen totuushan on kuitenkin se, että miehet kyllä uhraavat lapsensa psyyken ja joskus hengenkin uuden naisen takia. Näin maailma vaan makkaa. Suurin osa ihmispopulasta on kuitenkin ihan elukan tasoll, mitä tulee seksuaalikäyttäytymiseen ja perheilyyn: ei etukäteissuunnittelu ja harkintaa, ei edes, eikä varsinkaan toisilla kierroksilla.