Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette selvinneet miehenne ns. pettämisestä? voiko päästä yli

Vierailija
30.11.2005 |

Olemme olleet melkein 15 vuotta yhdessä ja mieheni kertoi tuntevansa fyysistä vetovoimaa toiseen naiseen,mitään kuulemma ei ole tapahtunut,vain pari kertaa ovat olleet syömässä ja yksi poskipusu. meillä oli aivan kamalat riidat ko. asiasta. ja lopulta mies soitti naiselle ja sanoi että tuleeko hän sinne ,nainen sanoi annetaan ajan kulua. Mieheni sanoi että jos tulee niin tulee 3 pienen lapsen kanssa(sanoin nääs että mä lähden sit ilman lapsia) ja vannoin että koko suomi tietää ko. suhteesta. nainen on naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Lopulta mieheni sanoi se on loppu tuolle naiselle. Onko se loppu,voinko luottaa mieheeni,tulen hulluksi näiden ajatusten kanssa.........

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittää tosissaan että viimeisen vuoden aikana häntä on yrittänyt töissä iskeä useampi varattu mies (ja itsekin hän on heistä pariin ihastunut- aikaisemmin oli toisena naisenakin). Tosin en tiedä millaista (provokatiivista?) kaverini käytös työpaikalla on... tosin hiukan sellainen avutonta esittävä tyyli hänellä vapaa-aikana on (ja siitä jotkut miehet tykkää ja rientää apuun... voi idiootit) hän on kuitenkin projektipäällikkötasoa, joten ei kai siinä voi kamalan typeräksi ' blondiksi' heittäytyä. Minusta vaan tuntuu, että jotakin ' vikaa' täytyy kaverissanikin olla (tai hän antaa vääränlaisia signaaleja miehille) kun jatkuvasti on joku varattu mies kimpussa (ja hän valittaa siitä)- vai onko IT-ala tuollaista kun se on kuitenkin miesvaltainen...? Ei kai kukaan nyt tosissaan lähesty iskien, jos oma asenne on täysin professionaalinen...?



Siis ap:n tarinaan liittyen kaverini voisi olla tuo miehen ihastus...

Vierailija
22/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä huomaa, että ympärillä on vetäviä tyyppejä, joiden

kanssa riittää juteltavaa. Mutta sitten kun ihan oikeasti miettii

parisuhdetta, se on ihan toinen maailma. Siinä nuo hurmaavat

tyypitkin muuttuvat normaaleiksi ja ärsyttävät puolet ilmaantuvat

esiin. Kyllä uskollisuus on päätös. Jos joku ihminen houkuttaa

liikaa, pitää ottaa etäisyyttä ja muistaa oma perhe ja parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla