Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä sanot puhelinmyyjälle?

Vierailija
15.10.2012 |

Minä sanoin ennen aina, että en halua ostaa mitään, ja sain kuullakseni mahtavat myyntipuheet.

Nykyään sanon: "Kiitos soitosta, mukavaa päivänjatkoa" ja laitan luurin kiinni. Eikä tarvitse enää kuunnella mitään myyntipuheita.

Vain kerran on yksi puhelinmyyjä soittanut heti perään uudestaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei myyjä ymmärrä useista "Kiitos, en osta mitään" -ilmoituksistani lopettaa puhelua, nappaan lähimmän kirjan ja alan puhua myyjän päälle. Usein ymmärtävät yskän.

Vierailija
2/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhelu poikki. Koskaan eivät soita perään. Ihan sama, alkaako myyjä puhua jotain toisessa päässä vai ei, painan aina puhelun heti poikki.

Olen kuitenkin aina ihan kohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pölötys edelleen jatkuu niin kuin se 99% myyntipuheluista tekee, lyön luurin korvaan.

Vierailija
4/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei myyjä ymmärrä useista "Kiitos, en osta mitään" -ilmoituksistani lopettaa puhelua, nappaan lähimmän kirjan ja alan puhua myyjän päälle. Usein ymmärtävät yskän.

Eikö riitä, että "Kiitos, en osta mitään" -lauseen jälkeen sanot suljet vain puhelimen.

Vierailija
5/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua hukata meidän kummankaan aikaa, ei kiitos, EN HALUA OSTAA TUOTETTASI tällä kertaa. Nykyään on ollut ihan asiallisia myyntitykkejä linjoilla, eivät ole alkaneet inttämään.

Vierailija
6/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka puheesta ei saa mitään selvää. Vuoden ikäinen. Tykkää "jutella" puhelimessa. Kaiutin päällä ja mä nauraa kiherrän vieressä.

Vierailija
7/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon, että kiitos, en ole kiinnostunut, ja suljen luurin. Ennen sanoin, että säästetään kummankin aikaa, kun en kuitenkaan osta mitään, nykyään en viitsi, kun samalta firmalta tulee jatkuvasti uudestaan soittoja.

Aikoinaan koetin olla kohteliaampi ja kuunnella edes, mitä myydään, mutta eihän siitä ollut kuin haittaa.

Vierailija
8/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii.

Vierailija
9/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haista huora vittu!!" Ja luuri korvaan.

Vierailija
10/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllästyin. "Ei kiitos" on ilmeisesti "KYLLÄ EHDOTTOMASTI KIITOS TÄLLAST MÄ OON AIIIIINA HALUNNU".

Nykyään kysyn, että mihin aikaan soittaja pääsee töistä, niin soitan hänelle sitten hänen vapaa-ajallaan. Yhdelle kalsarimyyjälle kauppasin omia käytettyjä pikkupöksyjäni.

Mä en vaan jaksa niitä.

Vierailija
11/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta enkä tilaa mitään, kiitos soitosta, kuulemiin. Tämän sanon yhtenä litaniana ja sitten suljen puhelimen, joten en ehdi kuulla mahdollisia jatkopuheita.

Vierailija
12/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, ei kiitos!" Ja lyön luurin korvaan.

Vierailija
13/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllästyin. "Ei kiitos" on ilmeisesti "KYLLÄ EHDOTTOMASTI KIITOS TÄLLAST MÄ OON AIIIIINA HALUNNU".

Nykyään kysyn, että mihin aikaan soittaja pääsee töistä, niin soitan hänelle sitten hänen vapaa-ajallaan. Yhdelle kalsarimyyjälle kauppasin omia käytettyjä pikkupöksyjäni.

Mä en vaan jaksa niitä.

Puhelinmyyjätkin tekevät vain työtään, jonka ovat ehkä joutuneet olosuhteiden pakosta ottamaan vastaan. Hei eivät soita sinulle sinua kiusatakseen, vaan siksi että siitä heille maksetaan palkkaa (joka usein vielä on provikkapalkkaa). Jos puhelinmyyntiä ei kertakaikkiaan halua, voi tehdä helposti puhelinmyynnin eston.

Luurin voit aina lyödä kiinni jos et halua mitään ostaa, mutta myyjien häirintä heidän vapaa-ajallaan ei ole oikein asiallista käytöstä vai mitä?

Ja ei, en ole itse koskaan toiminut puhelinmyyjänä, ja inhoan puhelinmyyntiä itsekin. Siksipä minulla onkin salainen numero ja markkinointiesto.

Vierailija
14/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pölötys edelleen jatkuu niin kuin se 99% myyntipuheluista tekee, lyön luurin korvaan.

Kukaan ei ole koskaan pölöttänyt päälleni. Ehkä osaan vain kuulostaa tarpeeksi vakuuttavalta?

Vierailija
15/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaan? Eikö voi vain yst. sanoa kiitos ei ja laittaa luuri kiinni?

Vai onko tämäkin ällilaji?

Vierailija
16/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa niitä.

Puhelinmyyjätkin tekevät vain työtään, jonka ovat ehkä joutuneet olosuhteiden pakosta ottamaan vastaan. Hei eivät soita sinulle sinua kiusatakseen, vaan siksi että siitä heille maksetaan palkkaa (joka usein vielä on provikkapalkkaa). Jos puhelinmyyntiä ei kertakaikkiaan halua, voi tehdä helposti puhelinmyynnin eston.

Luurin voit aina lyödä kiinni jos et halua mitään ostaa, mutta myyjien häirintä heidän vapaa-ajallaan ei ole oikein asiallista käytöstä vai mitä?

Ja ei, en ole itse koskaan toiminut puhelinmyyjänä, ja inhoan puhelinmyyntiä itsekin. Siksipä minulla onkin salainen numero ja markkinointiesto.

Kauhee närkästyminen! :D

Kyllä mä saan puhelimeen sanoa ihan mitä itse haluan, kun mulle soitetaan jostakin, mistä en ole soittoa pyytänyt :D Ole hyvä ja haasta oikeuteen :D

Toi on todella toimiva taktiikka, ehdottaa soittoa sitten kun puhelinmyyjä ite on vapaalla. Ei soita enää uudelleen ja pyytää vieläpä anteeksi häirintää :)

Ja mä ihan totta joskus jopa ostan jotain puhelinmyyjiltä. Usein saan hyvät tarjoukset lehdistä ja liittymistä kun kilpailutan puhelinmyyjillä. Siksi ei ole mitään estoja.

En mä muille ku noille Valittujen palojen ja kalsareiden myyjille v-tuile. Ja Cosmon, voi elämä... Jouduin laittaa Cosmon päätoimittajalle sähköpostia että loppuu se häirintä. Loppu :)

Vierailija
17/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuori esim. opiskelija, joka on uskonut puhelinmyyntifirman maalaamat kuvat suurista tuloista. Aika karua on huoritella ja haistatella, kun he tosiaan parhaansa mukaan yrittävät sitä työtä tehdä. Oikeampi osoite haukuille olisi sen firman päättäjät, jotka on tehneet päätöksen puhelinmyynnistä.

Vierailija
18/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuori esim. opiskelija, joka on uskonut puhelinmyyntifirman maalaamat kuvat suurista tuloista. Aika karua on huoritella ja haistatella, kun he tosiaan parhaansa mukaan yrittävät sitä työtä tehdä. Oikeampi osoite haukuille olisi sen firman päättäjät, jotka on tehneet päätöksen puhelinmyynnistä.

No voi hyvänen aika. Holhoa vähän lisää.

Kyllä jokainen siihen duuniin ryhtyvä tietää, että se on yksi vihatuimmista duuneista mitä on.

Jos ei kestä kettuilua, niin kannattaisko hankkia duuni, missä ei soitella ihmisille (ihan mihin tahansa tilanteisiin) ja tyrkytetä jotain paskaa?

Vierailija
19/51 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Holhoa vähän lisää.

Kyllä jokainen siihen duuniin ryhtyvä tietää, että se on yksi vihatuimmista duuneista mitä on.

Jos ei kestä kettuilua, niin kannattaisko hankkia duuni, missä ei soitella ihmisille (ihan mihin tahansa tilanteisiin) ja tyrkytetä jotain paskaa?

puhelinmyyjä, joka tyrkyttää ostettavaksi "jotain paskaa," vai puhelun vastaanottaja joka huutelee luuriin vitun huoraa...

Eikä se opiskelija varmastikaan tajua tyrkyttävänsä paskaa, jota kukaan ei halua. Luulee kyllä myyvänsä jotakin, koska siitä myynnistä hänen palkkansa muodostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän