Mitä meikkivoidetta/puuteria suosittelet minulle?
Kasvojeni iho on hyvä, lukuunottamatta otsan seutua, jossa hieman punoitusta/epätasaisuutta.
Silmien aluset ovat luonnostaan tummat ja verisuonet näkyvät melkoisen hyvin.
Minulla on aikalailla sekaiho, T-alue rasvoittuu helposti, mutta finnejä ei ole yhtäkään ollut koko ikänä.
Kommentit (7)
eli ei ehkä paras vaihtoehto jos on verisuonia ja punoitusta peitettävänä. Ellei sitten käytä erillistä peiteainetta niillä alueilla. Lisäksi usein BB-voiteissa tuntuu olevan tosi vähän sävyvaihtoehtoja, joten ei välttämättä löydy omalle iholle hyvää. Esim. itselleni useimmista vaaleampi sävy on liian vaalea ja tummempi liian tumma.
Itse tykkään siksi ihan perus suht peittävistä meikkivoiteista, kesto-sellaisista joiden kanssa ei tarvi edes puuteria. Estee Lauderin Double Wear Light on pitkäaikainen suosikkini.
Hyvin sävyjä, pysyy mattapintaisena eikä ala kiiltää = ei tarvitse käyttää niin jumalattomasti puuteria, mikä on hirveän näköistä.
Peittää hyvin mutta on kevyt, ja antaa "valoa" kasvoille.
Chanelin perus-irtopuuteri on hyvä.
Tällä setillä plus YSL:n valokynällä on menty jo useampi vuosi, enkä vaihtaisi.
Hyvin sävyjä, pysyy mattapintaisena eikä ala kiiltää = ei tarvitse käyttää niin jumalattomasti puuteria, mikä on hirveän näköistä.
Peittää hyvin mutta on kevyt, ja antaa "valoa" kasvoille.
Chanelin perus-irtopuuteri on hyvä.
Tällä setillä plus YSL:n valokynällä on menty jo useampi vuosi, enkä vaihtaisi.
BB-voiteet ovat tosiaankin "kiireisen naisen valinta". Yksi tuote ei vain millään aja samaa asiaa kuin kolme eri tuotetta. Vai käyttäisitkö suihkussa käydessäsi body & shampoo & conditioner - tuotetta?
BB-voide toimii parhaiten nuorella, ongelmattomalla iholla.
Kannattaa satsata kunnon merkkiin. Osta vaikka Maybelline ja YSL rinnakkain ja käytä vuoropäivin, niin huomaat eron.
Sekaiholle hyvä nyrkkisääntö: mattapintaisena pysyvä meikkivoide, kevyt transparent puuteri. Älä tuputtele silmien ympäryksiin liikaa meikkivoidetta, vaan ohuelti. Käytä valokynää poistamaan tummat aluset ja kirkastamaan ilmettä.
Garnierillakin on ihan ok, mutta kyllä se jäi käyttämättä kun ostin tuon Cliniquen.