Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Nissan Primerasta?

Vierailija
15.10.2012 |

Niitä näyttäisi saavan käytettynä ihan järkevään hintaan. Onko siihen joku syy? ;)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kiehtova ja salaperäinen farkku-Mondeo!

Vierailija
22/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattisesta lootasta pitää vaihtaa öljyt ajoissa, vaikka eräät muuta lässyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up Ohuesti sinkityt itäautot ruostumisen

osalta ongelma.

Vierailija
24/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätiä aikapommeja. Nyydään nyt halvalla, kun ei pahin vielä näy . T. Automaalari

Vierailija
25/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajotuntumaltaan paskin auto jota olen ajanut.

Vierailija
26/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli just ostanut suunnilleen uuden Jopon hinnalla vm. 2004 Primeran. Sulakkeita oli poltellut, joten etuvalot siitä pimeänä. Lisäksi oikean puolen ajovaloissa on kosketushäikkää, joten herkästi sammuu lyhty. Sitä saa räpeltää. Moottorin vikavalo siinä palaa ja syy siihen se, että kone käy kolmella pytyllä. Siksi on vähäsen normaalia janoisempi. Parilla kympillä ei kauas ajele. Olin tänään tutulle kuskina, kun käytiin vikoja selvittämässä. Vaihdekeppi tuntu olevan semmonen, että kun vaihtaa neloselle, niin herkästi meneekin kakkonen päälle.

Tuttu pistää sen nyt kai seisontaan ja alkaa kattelee toista vaunua tilalle. Suht siisti se kyllä on, ettei paljoa ruostetta missään näy. Konepellin reunat näytti kukkivan.

Vierailija
27/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin hyvä auto omassa koko- ja varusteluokassaan, mutta niin tappavan tylsä valinta että huh-huh. Jos et pelkää auton tylsyyttä, osta ihmeessä Primera. Sitten Pomarfinnit jalkaan, pusakka ylle ja S-markettiin Juhla-Mokkaa ostamaan, tarjouksesta.

Tuosta tylsyydestä sen verran, että eihän nuo tavallista kansaa palvelevat, liukuhihnalta tulevat autot ole tehtykään Bugattien, Bentleyn, Rolls-roycen ym. veroisia.

Vierailija
28/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule kokemuksia mistään Pissanista.

Vierailija
29/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primera on hyvä auto =) meillä on vm. -05 ja hyvin pelaa. Ei ole kertaakaan jättänyt tielle tai tarvinnu korjata mitään isoa. On myös erittäin tilava takakontti ja takapenkillä mahtuu istumaan leveästikin.

Mulla sama ❤️ Ollut jo yli 10v. Ei mitään isoja vikoja ollut vuosien aikana. Ei jättänyt mua koskaan mihinkään. Jarrupalat ja levyt vaihdettu ja jotain tulppia ja mitä lie kuluvia osia ja akku. Ja itse ajoin lampun päreiksi. Korjauksiin ja osiin mennyt tässä reilun 10v aikana varmaan noin 1000e, sisältäen yhdet uudet renkaat ja korjaamon työmaksut.

I❤️MyNissan.

Vierailija
30/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkään Primerasta. Harmi vaan, että niitä ei enää valmisteta, täytyi vaihtaa merkkiä kun uutta farmaria hankittiin.

Meillä meni 210 000 rikki ilman suurempia remontteja, ja koskaan ei tielle jättänyt. Olen kuullut, että Primeroissa voi olla öljysyöppöjä, joten ostaessa kannattaa asiasta kysyä. Meillä ei vienyt öljyä.

Kannattaa yritää etsiä Tekna-varustetasoista, peruutuskamera ja sadetunnistin on oikeasti käteviä. Keskellä oleva mittaristo oli oikeasti hyvä juttu, nykyisessä autossa kun on mittarit kuskin puolella, niitä saa tiiraamalla tiirata, että näkee ratin takaa.

Mulla vie öljyä, mutta eipä ole haitannut tässä vuosien aikana. Pidän pullollisen aina varuiksi mukana. Sillä on vaan jano välillä niinkuin omistajalla. 🤭

Vierailija
31/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se saakelin ruma peräpää

Vierailija
32/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primera P10 ja P11 vuosimallia 1990-2001 olivat kestäviä laatuautoja tosin ruoste syönyt jo nämä koriltaan ja turvallisuus on nykymittapuulla surkea. P12 2002-2007 eli se ufon näköinen viimeinen Primera on taas niin surkea auto että älä edes ajattele sitä. Ruostuvat, vaihdelaatikot hajoaa ja jakoketjut katkeaa. Tuosta mallista alkoi juuri Nissanin alamäki. Jos laadukasta japsia haluat niin Honda Accord 2003-2008 ja Toyota Avensis 2003-2009 ovat loistoautoja ja myös Mazda 6 facelift malli 2006-2008 koska näissä on parempi ruostesuojaus.

Vierailija
33/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Primera on hyvä auto =) meillä on vm. -05 ja hyvin pelaa. Ei ole kertaakaan jättänyt tielle tai tarvinnu korjata mitään isoa. On myös erittäin tilava takakontti ja takapenkillä mahtuu istumaan leveästikin.

Mulla sama ❤️ Ollut jo yli 10v. Ei mitään isoja vikoja ollut vuosien aikana. Ei jättänyt mua koskaan mihinkään. Jarrupalat ja levyt vaihdettu ja jotain tulppia ja mitä lie kuluvia osia ja akku. Ja itse ajoin lampun päreiksi. Korjauksiin ja osiin mennyt tässä reilun 10v aikana varmaan noin 1000e, sisältäen yhdet uudet renkaat ja korjaamon työmaksut.

I❤️MyNissan.

Yhdet uudet renkaat 10 vuoden aikana. Taitaa auto olla lähinnä parkkipaikkaruusu.

Vierailija
35/40 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen autoni oli Primera famari. Peruutin betoniporsaaseen peruutuskamerasta huolimatta ja lommo tuli. Se peräylitys menee yllättävän pitkälle. Katukuvasta päätellen en ole ollut ainut joka ei ole sitä huomioinut.

Bensakoneella kulutus oli yllättävän korkea etenkin talvisin, dieselautoon vaihdettuani tankilla käynnit puolittuivat.

Vierailija
36/40 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se saakelin ruma peräpää

Jotenkin möhköfantin näköinen. En ostaisi vaikka tekniikka Nissanien tapaan kestävä.

Vierailija
37/40 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen etupolttimon vaihtoon meni varmaankin 2 tuntia, umpioon käsin meneminen suunniteltu lähinnä vastasyntyneen kädelle.

Seuraavat vaihdot sujuivat jo nopeammin, mutta suotta ei Tekniikan Maailmassa suositeltu polttimon vaihtoa merkkihuollossa :)894

Vierailija
38/40 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä tulee vastaan vanhoja Volvoja, Toyotoja, Mersuja, Volkkareita, Audeja jne.. yksi päivä vastaan ajo varmaan 80 luvun Audi 100:nen. 

Kumma juttu, että Skeidoja ja vanhoja Nissaneita ei näy ;)

Sincc

Vierailija
39/40 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä tulee vastaan vanhoja Volvoja, Toyotoja, Mersuja, Volkkareita, Audeja jne.. yksi päivä vastaan ajo varmaan 80 luvun Audi 100:nen. 

Kumma juttu, että Skeidoja ja vanhoja Nissaneita ei näy ;)

Sincc

Sinkk-sössöseni. Kyllä tääkkä missä asun näkyy paljon vanhoja primeroita, microja jne. Itselläni on loistavasti toiminu 2003 Primera. Nyt tuli taas leima jotta pätkähti. Myllytien ja vahasin, on hienokin. Syy siihen miksi joissakin yksilöissä on vaihde vikoja onse kun pöntöt omistajat jurnuttavat 5 vaihteella alinopeutta!

Manuaalissa sanotaan ettei 5v saa ajaa alle 80kmh. Siinä on muutenkin pitkät välitykset niin aivan Typerää jyrnutella. Ja vaihtakaa ne öljyt edes joskus askiin.

Kuuluu nimittäin huolto-ohjelmaan! Mulla 250 000 ajettu, vaihteet pelaa nätisti eikä vie Öljyä moottori.

Vierailija
40/40 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on että automaattisesti toimiva loota kaipaa aika usein uutta öljyä.

Laiskuutta verotetaan, paitsi perunat kuorimatta paistaen säästää myös vitamiinit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän