Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää mies?

Vierailija
14.10.2012 |

Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, naimisissa viisi.Meillä on neljävuotias poika.Olen noin parin vuoden ajan haaveillut erosta.

Mies ei lyö eikä juo, eli ei ole "kunnon syytä" erota.Ahdistaa vaan välillä niin että oksettaa.

Seksiä on ollut 3 kertaa tänä vuonna.Ennen se olin minä joka vonkasi sinnikkäästi päivittäin, ja mies suostui velvollisuudesta ehkä n.kerran kuussa.

Nyt olen pettänyt kahdesti, ja voi että sitä tunnetta kun toinenkin haluaa ja on täysillä mukana!

Nykyään en halua mieheni koskevan minuun millään tavalla, halailu tai silittely ällöttää.

Ja sitten se varsinainen ahdistuksen aihe... Miehellä rikkonainen ja alkoholin pilaama lapsuus, ja perhesuhteet melko pinnallisia.Hän on todella kiintynyt minun perheeseeni ja sukulaisiini, ja on todella pidetty näissä piireissä. Hän ei juurikaan vietä aikaansa muiden kavereiden kanssa.

Miten siis voisin riistää häneltä kaiken tämän?

Mies haluaa siis olla kanssani ja on todella hyvä isä.Parisuhteemme on vaan ajautunut kämppisasteelle, tai ehkä jopa sitäkin kaukaisemmaksi.En jaksaisi enää yrittää korjata suhdettamme, kun mitään intohimoa ei ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta näkemystäsi avioliitosta.

Vierailija
2/6 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluaisit pysyä ystävinä. Mutta paras olisi hakea apua tai yrittää itse lähentymistä. Seksi ei kaikkea ratkaise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan kertonut ajatuksesi miehellesi ? Koita nyt vielä , eroatte sitten jos ei kerrassaan onnistu.

Vierailija
4/6 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun suvun kanssa tekemisissä ihan niinkuin ennenkin. Mun suku suurelta osin "hylkäsi" mut. Samoista syistä halusin eron kuin sinäkin. Enkä kadu.

Vierailija
5/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se avioliitto aina vaan seksiä ole!

Vierailija
6/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, naimisissa viisi.Meillä on neljävuotias poika.Olen noin parin vuoden ajan haaveillut erosta. Mies ei lyö eikä juo, eli ei ole "kunnon syytä" erota.Ahdistaa vaan välillä niin että oksettaa. Seksiä on ollut 3 kertaa tänä vuonna.Ennen se olin minä joka vonkasi sinnikkäästi päivittäin, ja mies suostui velvollisuudesta ehkä n.kerran kuussa. Nyt olen pettänyt kahdesti, ja voi että sitä tunnetta kun toinenkin haluaa ja on täysillä mukana! Nykyään en halua mieheni koskevan minuun millään tavalla, halailu tai silittely ällöttää. Ja sitten se varsinainen ahdistuksen aihe... Miehellä rikkonainen ja alkoholin pilaama lapsuus, ja perhesuhteet melko pinnallisia.Hän on todella kiintynyt minun perheeseeni ja sukulaisiini, ja on todella pidetty näissä piireissä. Hän ei juurikaan vietä aikaansa muiden kavereiden kanssa. Miten siis voisin riistää häneltä kaiken tämän? Mies haluaa siis olla kanssani ja on todella hyvä isä.Parisuhteemme on vaan ajautunut kämppisasteelle, tai ehkä jopa sitäkin kaukaisemmaksi.En jaksaisi enää yrittää korjata suhdettamme, kun mitään intohimoa ei ole.

Naimisiin mennessä luvataan tukea ja rakastaa niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Intohimo pitää tehdä. KAIKISTA suhteista loppuu intohimo jos sitä ei huolla. Sinun syysi eroon on järjetön. Eroat vain koska ei enää huvita. Minusta petät niin miehen kuin lapset. Tosin olet jo tuhonnut avioliittosi pettämällä miestäsi. Mieti että saatko samanlaista onnea ja perhettä muun kanssa? Elämä kun ei ole mitään satulinnaa. Rakkaus ja välittäminen on päätös ei tunne. Ihminen joka elää tunteiden mukaan on epäluotettava, tasapainoton ja hän ei tule ikinä onnelliseksi. Koska kukaan ei voi olla onnen tunteessa ikuisesti