Mistä niitä miehiä löytää?
Ärsyttää jo ku tuntuu että oon tuomittu olemaan ikisinkku lopun elämääni. yksi ainoa kahden kuukauden suhde reilu vuos sitten takana. Ja ikää sentää on jo 21v :(
Haluisin löytää miehen jonka kanssa voisin oikeesti jakaa elämäni. Perustaa perheenki ajan myötä... Ois edes joku :(
En vaan keksi missä edes voisin tavata miehiä? Netti kokeiltu, edellinen suhde löyty sieltä mutta sen verran ns. kuluttavana koin sen itsensä täysin likoon tuntemattoman edessä menemisen netin kautta et... ei kiitos. Mielummin tutustuisin ihan alusta asti kasvotusten.
Mutta koulussa kaikki luokkalaiset ovat väh. 3v mua nuorempaa sakkia, amiksessa ku olen.
Vakityössä en ole, keikoilla kyllä mut ei yhdellä keikalla ehdi tutustuu kehenkään, hyvä jos pari sanaa vaihtaa.
Baarista en löydä ketään - en ole mikään skuvankaunis nainen, ja yleensä kaikki miehet kiinnostuu nätimmeistä kavereistani... yksin en oikein uskalla baariin mennä :/
Kellään ideoita mistä ihmeestä voisi löytää miehen?
Kommentit (4)
Eli ei ole mulle löytynyt vielä 38 vuoden ikäänkään mennessä miestä :( Nettideittailuun olen jo väsynyt kun siellä tapasi ihan kummallisia tyyppejä vaan. Töissä on pelkkiä varattuja, ja baaritkaan ei enää tässä iässä kiinnosta.
Eikä tämänikäistä ämmää kukaan tule bussipysäkiltä tai kassajonostakaan pokaamaan itselleen...
Ja sen itseäni PALJON nuoremman. Toki teidän iässä se 18-vuotias voi tuntua liian nuorelta ja lapselta, mutta antakaa heille tilaisuus. Mukana on helmiä. Omani oli vaivaiset 19 kun tavattiin. Ihana mies ja hyvä isä.
Käy kavereiden kanssa muutenkin baareissa kuin keikoilla, esim. ihan vain seurustelemassa pubeissa. Siellä voi pelata lautapelejä yms. Ja usein järjestetään tietovisoja yms.
Miehen periaatteessa nyt voi tavata muutenkin missä vain. Harrastuksissa, kaupan kassalla. Anna itsestäsi ulospäin suuntautunut kuva. Ala juttelemaan jne.
- kaupan kassalta (jossa olin itse töissä :D)
- festareilta (olin humalassa, ja niin oli mieskin)
- risteilyltä (en ollut humalassa, eikä ollut mieskään)
- kirjastosta
- työpaikalta
Paras tapaus oli huoltomies, jonka kutsuin korjaamaan hanan. "Ei se mies sinua kotoa hae", no eipä :)
Avaa vain rohkeasti suu ja heittäydy hetkeen :)
Joo, mulla sama tilanne, melkein samanikänenki oon ku sä.. MÄ en tajua, moni mun kavereista on jo kihloissa, ja ite en löydä edes juttuseuraa! Baareissa ei kukaan tuu juttelee, paitsi ulkomailla, suomessa jos baarissa joku tulee puhuu nii sit se tulee mun kaverin takia siihen.
oon varmaan sit vain niin ruma,ja tylsän näkönen.. en tiä pitää varmaa sit muuttaa johonki etelämaahan.