Mitä lahjaksi 13-v pojalle?
Kommentit (15)
Aku Ankan taskukirjoja, lahjakortti leffaan, mäkkäriin tai videovuokraamoon, karkkia, rahaa yms.
Nämä siis kavereiden ja sukulaisten lapsille kun hintaa saa olla kymppi tai pari.
En tiedä mitä ostaisin jos budjetti olisi suurempi.
Mäkkäriin,urheiluliikkeeseen, Anttilaan. Tai leffalippuja. Rahaa. Yleensä siis jotain, mikä menee kirjekuoreen.
Tietty jos tuntee paremmin, niin osaa esim. kirjan valita, tai pelin. Mutta en ite uskaltais kuin just ja just omalleni :-)
Tai sitten esim uusin Ennätystenkirja tms.
Tavaraa vain, jos olet saanut tarkat ohjeet.
Tietenkin lahjakortti isoon tavarataloon tuon ikäselle.0
fiksu lahja, ei mitään pilipalia roinaa.
Meidän "Jamppa" täytti juuri 13 vuotta ja oli onnellisin saamistaan lahjakorteista hänen harrastuksiinsa liittyen (mopo ja musiikki). Kiva kun huomioidaan kaverin persoona ja kiinnostuksen kohteet :) Meiltä vanhemmilta toivoi miniläppäriä ja sovittiin, että puolet rahoista tienaa itse, me tulemme sitte loput vastaan, toimi sekin.
Siis minkä hintaista lahjaa haet, niin osaisi paremmmin ehdotella.
saa laittaa kalliita ja halpoja ehdotuksia
Hyvä lahja paljon tietokoneela aikaa viettävälle pojalle voisi olla "paysafecard" joita löytyy hinnoila 10,25,50 ja 100€. Löytyy useimmalta r-kioskilta.
Cheekin tms. (Miley Cyrus?) konsettiliput. On elämys
Me ostettiin xbox ginetic ja pelejä. Sai myös ainakin Aku Ankan pokkareita. En muista mitä muuta, kun synttäreistä on kohta jo vuosi.
Jotkut päheet pussilakanat, lahjakortti sellaiseen liikkeeseen josta pitää (esim urheiluliike jos harrastaa urheilua jne), lempiartistin uusin levy jos ei vielä löydy..
Onko jampalla toiveita?
Mitkä ovat päheet pussilakanat? Siis 13 vuotiaalle. Mä olen joka vuosi ostanut lapsille pussilakanoita, kun ovat olleet pieniä, mutta tuon ikäiselle pojalle on kyllä aika vaikeeta löytää hienoja pussilakanoita. Siis sellaisia mistä tykkäisi poikakin eikä vain äiti.
Siis minkä hintaista lahjaa haet, niin osaisi paremmmin ehdotella.