Minkä ikäisenä aiot laittaa ns. kukkakaalikampauksen?
Minkä ikäisenä aiot laittaa ns. kukkakaalikampauksen?
Sellaisen lyhyen permiksen.
Kommentit (12)
näkyi viimeksi joskus 80-luvulla. Oletko ollut jossain matkoilla viimeiset 30 vuotta?
Meeppä johonkin vanhusten palvetaloon tsekkaamaan....
No ehkä sit joskus kun musta on tullu mummo. Kunnianosoituksena omalle mummolleni.
No enkä, hiustyypille ei sovi permanentti eikä naamalle lyhyt tukka.
eli ei nykymammat vanhetessaan sellaista halua
että 30 vuoden päästä se alkaa olla ajankohtainen. Olen ajatellut siihen haaleaa oranssia väriä etenkin vanhempana jos oma värini on hopeanharmaa.
näkyi viimeksi joskus 80-luvulla. Oletko ollut jossain matkoilla viimeiset 30 vuotta?
Meeppä johonkin vanhusten palvetaloon tsekkaamaan....
Pitäs kyllä saada ammattitaitoisia kampaajia sinne laittamaan hiuksia eikä niitä pottanyrhijiä.
En ole ennen kuullutkaan. :D Toivottavasti en ikinä sekoa niin pahasti, että alan haluta sellaista kampausta itselleni.
Olen nähnyt tiukkoja permanentteja vielä 1990-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa joillakin sukulaisnaisilla. Äidillänikin oli pitkään se look, kunnes tajusi muuttaa nuorekkaampaan.
nyt olen 49v ja nykyisin on suorat puolipitkät
tai ainakin hyvin lähellä sitä.
Sytostattien jälkeen kasvamassa ihanat sytokiharat.
Eikä muuten haittaa yhtään. Mielummin kukkakaali kuin kalju :)
noin 12vuotiaana. Mä toivon että mulle ajetaan kalju jos joskus joudun vanhainkoti tyyppiseen hoitoon.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/julkkiskauneusjuttu/kei…
nyt mulla on tälläinen tukka, tosin kuvassa oleva tytsy on pikkuisen xxxxx kuin minä.
...mutta sama vaikutelma tulee rullilla, jotka monissa paikoissa kierretään naisten hiuksiin pesun jälkeen.