Onko tämä mielestäsi outo työaika?
Jos joka päivä työt alkaisivat klo 17 ja päättyisivät klo 22?
Kommentit (14)
Ei lainkaan outo, minulla on ollut tuollainen työaika kun olin siivoojana 7 vuotta.
On se outo, muttei tavaton. Tiedän ihmisen, jolle tuo sopisi hyvin.
Lähestulkoon tuollaista työaikaa taitaa tehdä vaikkapa moni tanssinopettaja, jumppaohjaaja (kuntosaleilla tms) jne. joiden pitää olla töissä mahdollistamassa päivätyöläisten harrastaminen.
Moni 8-16 työntekijä pitäisi tuollaista aivan käsittämättömänä. Todennäköisesti tulisi kommentteja siitä että pitäiskö alkaa tehdä "oikeiat töitä".
Nykyään töitä tehdään mihin tahansa vuorokauden aikaan, ei mikään työaika ole outo.
En pidä mitään työaikaa outona, mutta minulle sopimaton se olisi. Oli aikanaan jo tuskaa, kun työpäivä oli 9-17, osittain sen takia vaihdoin alaa 7-15 työhön.
Onhan se vähän outo. Moni kuitenkin varmaan tykkäisi tuosta työajasta.
Näin yksinhuoltajana ja kouluikäisten vanhempana hankala. Tekisin mielummin 9-14.
Työ olisi postipakettien lajittelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan outo, minulla on ollut tuollainen työaika kun olin siivoojana 7 vuotta.
Olitko iltaisin tosi väsynyt vai tottuiko rytmiin nopeasti? Menen tällä hetkellä klo 22 nukkumaan..
Ap
Miten niin?
Töitähän tehdään kaikenlaisiin aikoihin.
Toimii joillekkin, itselleni ei tuottaisi ongelmia.
Kun jos tekee töitä esim kalifornialaisten kanssa niin työajat voivat olla hyvinkin tuollaisia.
Itellä aiemmalla työpaikalla iltavuoro alkoi klo. 15 ja päättyi klo. 23. Oli aika syvältä. Aika tarkkaan keskiyöllä olin kotona. Onneksi tuota vuoroa muutettiin, ja se muutettin alkamaan klo. 12 ja päättymään klo. 20.
Kaverille tarjottiin 10-14 ja 18-22 eli välissä 4 tuntia palkattomia hyppytunteja, työmatkasta sitten riippuu, ehtiikö välissä kotiin vain ei. Ei ottanut tuota työttömänä vastaan (3 pientä lastakin) mutta sai kyllä järkevän työn/työajan hetkeä myöhemmin.
Olen kuullut myös joltain autokuskeilta, että heillä on tällaisia ja vaihtuvuus on "harmitus" on kuulemma erittäni suuri ja osa jopa vähän "puoli tahallaan" törmäilee kaiteisiin ja pihaistutuksiin ym.
Riippuu työstä, ei mikään ole outo. Minulle tuo olisi aivan mahdoton työaika, en pystyisi tuohon koskaan.