Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarraketjukirje

Vierailija
14.10.2012 |

voi itku! Lapseni hyvä ystävä oli sitten äitinsä avustuksella lähettänyt tarraketjukirjeen meille.

Kirjeessä vielä pyydetään palauttamaan se, ellei osallistu. No en aio osallistua, mutta kehtaanko lähettää sen takaisin. Vai pitäisikö se vain "unohtaa" ..

mielestäni noloa lähettää tuollainen kirje alle kouluikäiselle lapselle.

Onko teille tuttu tämä tarraketjukirje?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimissä melkein kaikille kerholaisille. Itse palautin sen. Mielestäni muutenkin kaikissa ketjukirjeissä pitäisi etukäteen kysyä haluaako joku osallistua vai ei. Silloin on sentään vähän helpompi kieltäytyä kuin siinä vaiheessa kun omakin lapsi on kirjeen nähnyt.

Vierailija
2/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kyllä, jos jotkut kouluikäiset tällaiseen villitykseen haksahtaisivat, mutta aikuiset ihmiset ja vielä lapset siihen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin vain huomioimatta kun joskus tuollainen tuli, en todellakaan laittaisi eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan kaikki joille olen sen laittanut, itseäni vitutti ihan yhä paljon

Vierailija
5/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän nyt sen tarra-arkin sille lapselle joka on tuohon myös osallistunut, mutta en jatka eteenpäin.

Yksikään lapsistani ei ole edes vielä koulussa. Minähän tuon työn sitten joutuisin tekemään.

Vierailija
6/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan kaikki joille olen sen laittanut, itseäni vitutti ihan yhä paljon

Vierailija
7/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on törkeää että vanhemmat lapsen nimissä laittaa noita joten lapsen vuoksi olen sen tarra-arkin laittanut mutta en tosiaan lähettele eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän