Mistä seuraa varatulle?
Antakaahan jotain vinkkiä, mistä sivustolta varattu nelikymppinen mies voisi hakea (tai paremminkin löytää) salaista seksiseuraa? Parisuhteeni on ihan kunnossa, mutta vieras kiinnostaa. En kaipaa moraalisaarnoja vaan asiallisia vinkkejä. Olen yrittänyt suomi24, iskuri, seksitreffit yms. sivujen kautta, mutta eipä vaan tule ilmoitukseen vastauksia. Olen etsinyt nuorempaa ja vanhempaa, sinkkua, varattua ja eronnutta, mutta ei tärppää. Ulkonäköni on kunnossa, olen siisti ja fiksu mies. Mikä avuksi?
Kommentit (25)
Työpaikalta (eikös se ole se nykyinen normaali)
Voin tulla höyläämään sua anaaliin niin että paska ja veri lentää ja lopuksi saat imeä sen puhtaaksi. Opit sen jälkeen olemaan uskollinen vaimollesi.
23. Onko tosi, vai annatko katteettomia lupauksia? Sinun kaltaisiasi tyhjänlupailijoita on tämä vauvapalsta pullollaan.
Tinderistä kyllä löytää kun puhuu asioista niiden oikeilla nimillä! Eli pitää sanoa mitä oikeasti haluaa ja heittäytyä ja uskaltaa olla avoin. Mielellään ihan tarkkaan kertoa niistä omista seksuaalisista mieltymyksista ja mahdollisimman pian. Onnea matkaan!
Lappeenranta